رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان:

پرورش نیروی انسانی کارآمد پشتوانه محکمی در هر سازمان است

«محمدی» با بیان اینکه پرورش نیروی انسانی کارآمد پشتوانه محکمی در هر سازمانی است، گفت: یکی از اقدامات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان جهت رشد و ارتقا شغلی کارکنان، نگاه به شایستگی‌های فردی است.
کد خبر: ۶۲۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ - 09November 2023

پرورش نیروی انسانی کارآمد پشتوانه محکمی در هر سازمان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اکبر محمدی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در آئین معارفه سرپرست معاونت امور هماهنگی برنامه و بودجه این سازمان اظهار داشت: رویکرد جدید سازمان توجه به نیروی انسانی باانگیزه، کوشا و متعهد است که در این مسیر تلاش خواهد شد از ظرفیت کلیه کارکنان سازمان به خوبی بهره‌گیری شود.

وی روزمرگی، بی‌انگیزگی و عدم پویایی مجموعه را یکی از بزرگترین آفت‌های سیستم اداری کشور توصیف کرد و افزود: برای جلوگیری از این معضلات باید فرهنگ پویایی و توسعه در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به عنوان فرهنگ غالب نهادینه شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان ارزیابی و پایش حوزه‌های مختلف سازمان را یکی از برنامه‌های این سازمان برشمرد و گفت: ارزیابی عملکرد و شناخت نقاط ضعف، قوت و استفاده از خرد جمعی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه سازمانی باشد که لازمه این مهم مشارکت بدنه کارشناسی سازمان در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها است.

وی با اشاره به لزوم توجه به نیروی انسانی درون سازمانی و ایجاد انگیزه و پویایی در هر سازمان خاطرنشان کرد: در هر سازمان نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترین منابع هر سازمان می‌تواند علاوه بر ایجاد بستر لازم برای رشد و شکوفایی آن سازمان، زمینه ساز نیل به اهداف و تعالی سازمانی شود.

محمدی ادامه داد: پرورش نیروی انسانی کارآمد پشتوانه محکمی برای دستیابی به اهداف بلند مدت در هر سازمانی به شمار می‌رود. یکی از اقدامات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در راستای ایجاد انگیزه بین کارکنان زمینه سازی جهت رشد و ارتقا شغلی کارکنان مجموعه با نگاه به شایستگی‌های فردی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان یادآور شد: امیدوارم با تعامل، همکاری و تلاش مضاعف شاهد ارتقا بیش از پیش جایگاه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عنوان یکی از مهم‌ترین سازمان‌های تأثیرگذار در توسعه استان باشیم.

در ادامه این جلسه با حکم رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان، منتهی قادری به عنوان سرپرست معاونت امور هماهنگی برنامه و بودجه این سازمان منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها