فراخوان هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان البرز اعلام شد

فراخوان شرکت در هشتمین جشنواره‌ای رسانه‌ای ابوذر در استان البرز را اعلام شد.
کد خبر: ۶۲۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ - 09November 2023

فراخوان حضور در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان البرز اعلام شدبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «ابراهیم نوروزی‌فر» رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز فراخوان حضور در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان البرز را اعلام کرد و از فعالان رسانه‌ای و مطبوعاتی جهت حضور حداکثری در این جشنواره دعوت به عمل آورد.

موضوع‌های سراسری جشنواره‌ای رسانه ابوذر عبارتند از: شعار سال «مهار تورم، رشدتولید»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، حجاب زنان و غیرت مردان، موضوعات اجتماعی (خانواده، ازدواج، فرزندآوری، اعتیاد، طلاق)، رسانه و گروه‌های جهادی همچنین محور‌های استانی این جشنواره عبارتند از مقاومت فلسطین و غزه، رسانه و انتخابات، مدیریت شهری گاز و برق و الگوی مصرف صحیح صنایع دستی و گردشگری و توریست وقف و رسانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سر مقاله، تیتر، اینفو گرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند، پادکست برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵ آذر ۱۴۰۲ به آدرس کرج، چهار راه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر، سازمان بسیج رسانه استان البرز (دبیرخانه جشنواره) و یا لینک آثار را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۳۵۰۹۶۷۵۰ ارسال کنند.

در ضمن آثار ارسالی باید توام با اطلاعات کامل درباره نام و نام خانوادگی، نام رسانه و‌عنوان قالب و موضوع اثر جهت داوری باشد.

آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی ۱۵ آذر سال ۱۴۰۱ تا آذرماه ۱۴۰۲ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری منتشر شده باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار