فرمانده نیروی انتظامی مازندران:

خاطرات رزمندگان نیروی انتظامی جمع آوری و مستندسازی می‌شود

سردار «مفخمی شهرستانی» با تأکید بر اینکه جمع آوری و مستندسازی خاطرات رزمندگان نیروی انتظامی از اولویت‌ها است، گفت: در حوزه پژوهش نیز آمادگی داریم تا خاطرات جمع آوری و در قالب اثر فاخر به نسل جوان ارائه شود.
کد خبر: ۶۲۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 09November 2023

خاطرات رزمندگان نیروی انتظامی جمع آوری و مستندسازی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران امروز در نشست با سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت یاد و نام شهدا بویژه شهدای غزه اظهار داشت: مردم فلسطین مقتدرانه در مقابل ظلم و ستم رژیم کودک کش اسراییل ایستاده‌اند و این ایستادگی و مقاومت و اقتدار را از فرهنگ ناب دفاع مقدس آموخته‌اند و امروز به دنیا عرضه کردند.

وی افزود: همه ما بدهکار فرهنگ دفاع مقدس و مکتب شهدا هستیم و در این حوزه تکلیف داریم و باید هوشیار باشیم در شرایط جنگ از فرهنگ دفاع مقدس نهایت بهره را ببریم و بدهکار شهدا نباشیم.

سردار مفخمی شهرستانی ادامه داد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ظرفیت مهمی در حوزه جهاد و مقاومت به شمار می‌آید و آمادگی این را داریم در بحث امنیت این مکان همکاری کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: برای بازدید مجموعه انتظامی بویژه سربازان و پایوران برنامه ریزی خواهد شد تا از این فضا نهایت بهره را ببرند و از سیره شهادت الگوبرداری کنند.

این مسئول با تأکید بر اینکه جمع آوری و مستندسازی خاطرات رزمندگان نیروی انتظامی از اولویتهاست، اذعان داشت: در حوزه پژوهش نیز آمادگی داریم تا خاطرات جمع آوری و در قالب اثر فاخر به نسل جوان ارائه شود.

در پایان این نشست سرهنگ «سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران لوح سپاس «حسینی پور» استاندار مازندران و رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران را به پاس تلاش و مجاهدت سردار «مفخمی شهرستانی» فرمانده نیروی انتظامی مازندران در راستای ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت و ارزش‌های اسلامی بویژه بزرگداشت هفته دفاع مقدس داشته‌اند تقدیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار