مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی:

تمدن اسلامی هدف نهایی انقلاب است/ ضرورت شناخت ابزار دشمن و تقویت جایگاه ولایت فقیه

حجت‌الاسلام «کمالی» با تأکید بر اینکه تمدن اسلامی هدف نهایی انقلاب است و در این راستا باید همه بخش‌ها پای کار باشند، گفت: در مجموعه سپاه و بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی و خواص جامعه اسلامی راهبر مردم برای رسیدن به هدف مقدس تمدن اسلامی هستیم.
کد خبر: ۶۲۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ - 09November 2023

تمدن اسلامی هدف نهایی انقلاب است/ ضرورت شناخت ابزار دشمن و تقویت جایگاه ولایت فقیهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «امین‌رضا کمالی» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز (پنجشنبه) در مراسم دوازدهمین جشنواره مالک‌اشتر یادبود سردار شهید «غلام عباس کمیلی‌افین» و اختتامیه نمایشگاه استانی اسوه بسیج مساجد و محلات، با بیان اینکه انقلاب اسلامی مبتنی بر سه ضلع نورانی است، اظهار داشت: هدف مقدس، مردم و آحاد ملت و ولایت فقیه سه ضلع و شاخص اصلی انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه تمدن اسلامی هدف نهایی انقلاب است و در این راستا باید همه بخش‌ها پای کار باشند، بیان داشت: ولایت فقیه شاخص اصلی جامعه اسلامی است و امام بی‌امت هم کاری از دستش بر نمی‌آید لذا باید مردم پای نظام نگه‌داشته شوند و برای رسیدن به هدف مقدس تقویت شوند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در مجموعه سپاه و بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی و خواص جامعه اسلامی راهبر مردم برای رسیدن به هدف مقدس تمدن اسلامی هستیم، تبیین کرد: دشمن در جبهه باطل علیه حق برای اینکه به تمدن‌سازی نرسیم، طرح و سناریو دارد و اگر آن‌ها را نشناسیم ما را از پا در می‌آورند.

حجت‌الاسلام کمالی متذکر شد: اگر هر کدام از سناریوهای دشمن را نشناسیم ما را از پای در می‌آورد برای اینکه نگذارند ما به هدف اصلی تمدنسازی و نجات بشریت برسیم یک ضلع آن روشنفکران غرب‌زده، یک ضلع استکبار جهانی و ضلع دیگر استعمار است.

وی اضافه کرد: امروز سد عظیم انقلاب اسلامی همچون درخت تنومندی شده و شاخه‌ها و ثمرات آن هسته‌های مقاومت سراسر عالم را گرفته است و این هدف امام خمینی(ره) بود که انقلاب را به دنیا صادر کنیم ما برای رسیدن به هدف مقدس و محبوبیت جایگاه ولایت فقیه که لازمه‌اش در صحنه ماندن مردم است باید تلاش کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تأکید کرد: امروز کسانی هستند که  تبر برداشته بر ریشه این درخت محکم و تنومند انقلاب اسلامی و سد محکم در مقابل استکبار جهانی بزنند لذا ما باید حواسمان جمع و برای جلوگیری از حرکت ددمنشانه دشمنان اسلام و ابزار دشمن را بشناسیم.

حجت‌الاسلام کمالی خستگی‌ناپذیری، عمل مجاهدانه و پشتکار را از مؤلفه‌های رسیدن به هدف مقدس ذکر کرد و گفت: روشنفکران غرب زده، استکبار جهانی و استعمار در مقابل این هدف نورانی قرار گرفته‌اند اما با این وجود هسته‌های مقاومت سراسر عالم را گرفته و انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است.

وی بر ضرورت شناخت ابزار دشمن و بر تقویت جایگاه ولایت فقیه تأکید کرد و افزود: انتخابات از جلوه‌های مردم‌سالاری دینی است که باید همواره باشکوه برگزار شود زیرا عده‌ای نمی‌خواهند انقلاب مقابل استکبار جهانی بیاستد و قصد ریشه‌کن کردن آن را دارند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه باید برای تقویت بعد علمی و فناوری نظام نیز تلاش کنیم، تبیین کرد: نظم، مدیریت و عاقلانه برخورد کردن با حوادث از ضرورت‌های هر سازمان است و وجدان کاری و تعهد هم از مهم‌ترین شاخص‌های سنجش جشنواره مالک‌اشتر است لذا مدیر انقلابی باید اهل خطرپذیری باشد.

حجت‌الاسلام کمالی خاطرنشان کرد: آن چیزی که فلسطینی‌ها را در برابر رژیم نژادپرست و کودک‌کش صهیونیستی محکم و استوار نگه‌داشته هدف مقدس تلاش مجاهدانه و باور قلبی آن‌ها به خداوند است لذا امروز که رهبر انقلاب به ما می‌فرمایند «به قله نزدیک هستیم» جا زدن ممنوع است چون سخن ولایت حق است و نباید دچار ضعف ایمان شویم چراکه برگ برنده دست ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها