فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

پایان کنگره دوم شهدا، آغاز کار کنگره سوم است

سردار «مجیدی» گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در دیدار با عوامل اجرایی کنگره تاکید کردند که هر پنج سال کنگره برگزار شود این موضوع را یادآور می‌شوم که پایان کنگره دوم آغاز شروع کار کنگره سوم است و ما می‌خواهیم دبیرخانه کنگره سوم را فعال کنیم.
کد خبر: ۶۲۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ - 09November 2023

پایان کنگره دوم شهدا، آغاز کار کنگره سوم استبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان امروز (پنج‌شنبه) در مراسم تجلیل از دست اندرکاران اجلاسیه دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان اظهار داشت: قدردان شهدا هستیم که این زمینه را فراهم کردند تا به یاد آنان قدم برداریم و دست ما را گرفتند و توفیق پیدا کردیم که در مسیر و نگاهی که آن‌ها داشتند قرار بگیریم و امیدوارم که خداوند لطف کند تا بتوانیم در جوار آنان باشیم و از نعمت‌های الهی بهره‌مند شویم.

وی ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران برگزار کننده کنگره از جمله ریاست کمیته‌های ۲۳ گانه، افزود: بهترین هدیه برای همه ما فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با عوامل اجرایی کنگره بود و ایشان تاکید داشتند که کار برای شهدا مستمر و ادامه دار باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید براینکه به لطف خداوند دومین کنگره ملی هشت استان همدان با موفقیت برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در دیدار با عوامل اجرایی کنگره تاکید کردند که هر پنج سال کنگره برگزار شود این موضوع را یادآور می‌شوم که پایان کنگره دوم آغاز کار کنگره سوم است و ما می‌خواهیم دبیرخانه کنگره سوم را فعال کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا نیاز است که خیلی از اقداماتی که برای شهدا باقی مانده است همچون ثبت و مکتوب کردن خاطرات شهدا را ادامه دهیم؛ چرا که نگاشتن زندگی‌نامه شهدا برای آیندگان بسیار موثر است.

سردار مجیدی با اشاره به برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه در راستای برگزاری کنگره شهدا در سطح استان، تصریح کرد: برگزاری این تعداد برنامه بسیار فضای استان را تغییر داد. در راستای کنگره شهدا برای تمام اقشار جامعه یادواره شهدا برگزار شد، سه هزار و ۵۳۵ جهیزیه اهدا شد و لذا باید این نوع کار‌ها را ادامه دهیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه فصل شیدایی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بر کار‌های هنری است و در این برنامه به مدت ۲ ساعت مروری برای تمام معرفت‌های دینی می‌شد و نسل نوجوان به راحتی با اتفاقات صدر اسلام تا به امروز آشنا شدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان متذکر شد: برگزاری دومین کنگره شهدا یک اقدام عظیمی بود و قطعا در هر کار بزرگی اشکالاتی است؛ اما ماحصل همه این کار‌ها این بود که روحیه جهاد و شهادت را در جامعه گسترش دهیم که حرکت امروز مردم مظلوم فلسطین ناشی از این روحیه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار