استاندار همدان:

خون شهدا باعث مانایی ایران اسلامی شده است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: آن چیزی که باعث مانایی کشور شده خون شهدا است و خداوند به واسطه ازخودگذشتگی آنان نگاه ویژه به این ملت ایران داشته و در سایه این نگاه رهبرانی، چون مقام معظم رهبری به ما اهدا کرده است.
کد خبر: ۶۲۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶ - 09November 2023

خون شهدا باعث مانایی ایران اسلامی شده استبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان امروز (پنج‌شنبه) در مراسم تجلیل از دست اندرکاران اجلاسیه دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، اظهار داشت: بسیار خرسندیم که محفلی که برای تقدیر و تشکر از خادمین شهدا برگزار شده؛ شهدایی که مایه مباهات افتخار و سرمایه‌های ملی ما هستند.

وی افزود: شهدایی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مایه مباهات و افتخار ما هستند و همواره ایشان از شهدا به بزرگی و عظمت یاد می‌کنند، شهدایی که در پیشگاه خداوند جان شیرین خود را اهدا کردند تا مانایی این سرزمین حفظ شود.

استاندار همدان تصریح کرد: شهید کسی که تا در سرحد شهادت در یک راه و مسیر قدم برمی‌دارد و با تمام وجود به آن راه اعتقاد دارد، شهدا معلمین و اساتید بزرگی برای این نسل و نسل‌های آینده هستند.

وی یادآور شد: اگر مشکلات ایران را با مشکلات سایر کشور‌ها مقایسه کنید متوجه خواهید شد که آن چیزی که باعث مانایی کشور شده خون شهدا است و خداوند به واسطه ازخودگذشتگی آنان نگاه ویژه به این ملت ایران داشته و در سایه این نگاه رهبرانی، چون مقام معظم رهبری به ما اهدا کرده؛ رهبرانی که اگر نبودند امروز این سرزمین نامی ازش نبود. رهبرانی بسیار دقیق که مسیر را شناسایی کردند و در این اقیانوس متلاطم از بلایا و گرفتاری‌ها این امت را به درستی هدایت می‌کنند.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: اگر ندای انقلاب اسلامی نبود؛ اسمی از فلسطین نبود، امروز این ملت مظلوم بینی جنایتکاران مستکبر را به خاک ذلت مالیدند گرچه شهدای زیادی تقدیم کردند؛ اما اثبات کردند که ظلم و ستم ماندگار نیست.

وی تصریح کرد: تشکر می‌کنم از اینکه دومین کنگره شهدای استان همدان، با یک وحدت و انسجام که از عمق وجود نشات گرفته بود به شایستگی برگزار شد و رضایت خاطر مقام معظم رهبری را کسب کردیم.

استاندار همدان عنوان کرد: کنگره را اگر به مثابه یک قله در نظر بگیریم دومین قله در دارالمومنین در سایه وحدت و انسجام به خوبی نمایان شد، قطعا بایستی اگر اشکالاتی است برای کنگره بعدی برطرف کنیم.

وی با تاکید براینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره باعث تقویت و وحدت بین امت اسلامی خواهد شد، متذکر شد: باید با جدیت بیشتر یادواره‌های شهدای اقشار مختلف را به شایستگی برگزار کنیم و در این برگزاری هرچه هتر کنگره‌های بعدی موثر، چون شان شهدای ما بسیار بالاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار