نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

شهدای هسته‌ای واسطه گشایش و نزول برکات الهی به ملت ایران هستند

آیت الله عابدینی در مراسم رونمایی از سامانه شتاب دهنده الکترونیکی قزوین گفت: شهدای هسته‌ای در‌های رحمت را به روی ملت گشودند و اسرار علم هسته‌ای که در انحصار شیطان بود گشوده شد.
کد خبر: ۶۲۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶ - 09November 2023

شهدای هسته‌ای واسطه گشایش و نزول برکات الهی به ملت ایران هستند

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در مراسم رونمایی از سامانه شتاب دهنده الکترونیکی قزوین، ضمن تقدیر از توانمندی دانشمندان هسته‌ای که با حضور اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی، معاونت حفاظت امنیت هسته ای، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار برگزار شد اظهار داشت: هیچ چیزی در دنیا پیدا نمی‌شود مگر تسبیح پروردگار گوید و همه عالم دارای شعور است که ما آنان را نمی‌شنویم و همه عالم لشکریان خدا هستند. 

وی افزود: اگر کسی وارد یک محیط نظامی شود باید اسم رمز بداند و اسرار هستی نیز با اسم رمز که خدا در علم و تحقیق قرار داده به دست می‌آید و شهدای هسته‌ای در‌های رحمت را به روی ملت گشودند و اسرار علم هسته‌ای که در انحصار شیطان بود گشوده شد. 

آیت اله عابدینی تشریح کرد: اگر انسان‌هایی که در زمین حیات دارند با خدا باشند و ایمان به توانمندی او داشته باشند خدای متعال در‌های رحمت را در زمین و آسمان‌ها به روی آن‌ها می‌گشاید.  

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان گفت: همچنان که خداوند بزرگ، ماهی را بنام ماه رمضان قرار داده که در این ماه در شب قدر، برکات الهی نازل می‌شود و خداوند در خصوص این شب می‌فرماید بالاتر از هزار ماه است و اگر در زندگی شب قدری داشته باشیم هزار برابر به زندگی ما برکات الهی نازل می‌شود.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها