مدیرکل حفظ آثار و شر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

جهاد تبیین و روشنگری وظیفه همگانی به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی است

سرهنگ رشیدی گفت: با تاکید بر لزوم آشنایی دانش آموزان با جایگاه ولایت مطلقه فقیه در اسلام و اهمیت ولایتمداری، گفت: جهاد تبیین و روشنگری وظیفه همگانی به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی است.
کد خبر: ۶۲۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷ - 09November 2023

جهاد تبیین وظیفه همگانی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز (پنج شنبه) در دیدار با «اعظم روانشاد» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ضمن تبریک انتصاب وی به این مسئولیت اظهار داشت: خدمت کردن در سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی خطیر و بسیار مهم است.

سرهنگ رشیدی افزود: با توجه به جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر بایستی بیش از پیش احساس مسئولیت کنند و دغدغه تأمین خوراک فکری سالم جوانان و نوجوانان را داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با تاکید بر لزوم آشنایی دانش آموزان با جایگاه ولایت مطلقه فقیه در اسلام و اهمیت ولایتمداری، گفت: جهاد تبیین و روشنگری وظیفه همگانی به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی است.

وی فعالیت‌های مشارکتی را گامی در راستای وحدت و همگرایی ادارات ودستگاه‌ها دانست و تصریح کرد: تجربه نشان داده است کار جزیره‌ای رونق و برکت چندانی ندارد؛ با همفکری می‌توان آثار فراوانی با کیفیت بالا تولید کرد.

در ادامه «اعظم روانشاد» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اولویت‌های مد نظر در تولید برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری ارشاد اسلامی لرستان برشمرد و اظهار داشت: برگزاری کنگره ملی شش هزار و ۵۵۵ شهید استان لرستان نمونه‌ای از کار گروهی و وحدت و همگرایی بود.

وی گفت: تشکیل کمیته‌های بیست و دوگانه کنگره ملی شش هزار و ۵۵۵ شهید لرستان تجربه موفقی بود که می‌توان از ظرفیت این کمیته‌ها همچنان استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطر نشان کرد: فعالیت‌های مسجد محور و محله محور در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان قرار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها