امام جمعه موقت ساری:

رژیم صهیونیستی شرّ مطلق است و بدتر از آن در جهان وجود ندارد

حجت‌الاسلام «شفیعی دارابی» گفت: اسراییل شرّ مطلق و ضد اسلام و مسیحیت و ضد انسانیت و میهن است و بدتر از رژیم صهیونیستی در جهان وجود ندارد.
کد خبر: ۶۲۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ - 10November 2023

اسراییل شرّ مطلق است و بدتر از آن در جهان وجود نداردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سید حسین شفیعی دارابی» امام جمعه موقت شهرستان ساری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان مازندران با بیان اینکه تشکر از دیگران وظیفه دینی ماست، اظهار داشت: با تشکر کردن از دیگران حق شکر الهی را بجا می‌آوریم.

وی ضمن تقدیر از مسئولان آموزشی و مراکز دانشگاهی در برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان افزود: ۱۳ آبان که یک گام مثبت، لازم و ضروری است از امور تربیتی دانش آموزان و دانشجویان نیز نباید غافل شویم.

امام جمعه موقت ساری با تأکید بر فرهنگ کتابخوانی از مسئولان و متولیان این بخش خواست به این مسئله توجه بیشتر داشته باشند و این رسم جاوید را از رهبر معظم انقلاب اسلامی بیاموزیم.

حجت الاسلام شفیعی دارابی با گرامیداشت ۱۹ آبان روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه اذعان داشت: باید راه کتابخوانی را در مراکز آموزشی و مکان‌های علمی ترویج کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پی حرکت هنجارشکنانه در یکی از شهر‌ها تصریح کرد: حرمت خون شهدا اقتضا می‌کند مسئولان موضع گیری کنند و موضع گیری خوب نماینده ولی فقیه در مازندران اثر داشت.

وی افزود: به سهم خودم از مسئولان علوم پزشکی استان هم تشکر می‌کنم که یک تصمیم انقلابی گرفتند و این سیره را مسئولان دیگر هم دنبال کنند و نگذارند دل شهید داده‌ها و جانبازان را درد بیاورند؛ ما نمی‌توانیم ببینم که برخی‌ها به خون بهای شهیدان و اصل دین دهن کجی کنند.

حجت الاسلام شفیعی دارابی ضمن تقدیر از تجلیل جانباز شهید «سید حبیب الله حسینی» بیان کرد: برنامه‌های خوبی در بزرگداشت و گرامیداشت این جانباز برگزار شد و مردم دلداده و علاقمند به شهدا رزمندگان هستند.

امام جمعه موقت ساری از همراهی و همدلی مردم استان و کشور در جریان مقابله با صهیونیست‌ها و همراهی با مظلومان فلسطین، غزه، کرانه باختری، خان یونس و سایر مناطق که هم حضور در تظاهرات و هم کمک‌های مالی خوب درخشیدند تشکر کرد و گفت: تازه اول راهیم و باید بیش از این‌ها همکاری کنیم.

حجت الاسلام شفیعی دارابی ضمن تقدیر از مسئولان فرهنگی و شورای انقلاب فرهنگی در برپایی برنامه‌های هفته مازندران، اذعان داشت: کار خوبی است و مسئولان باید مواظب باشند جریان تکریم مازندران به بهانه تشکیل حکومت شیعی مطرح شد و بعضی حرکات ولنگاری در بغضی از جلسات انجام شد خلاف این سنت است و اما برای امور کشاورزی و تولیدی مردم استان نیز باید فکری کنیم و نباید دچار چالش‌ها باشیم.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به اینکه مازندران قطب مرکبات و برنج است، گفت: چرا محصول استان باید روی دست و انبار بماند و باید مرکز مولدی برای خرید و عرضه وجود داشته باشد.

این مسئول افزایش چندبرابری هزینه‌ها و نهاده‌ها را از جمله مشکلات و مسائل بیان و تصریح کرد: مسئولان برای دستگیری از کشاورزان استان تدبیری بیندیشند تا شاهد افت کشاورزی در استان نباشیم.

امام جمعه موقت ساری به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: افرادی که تأیید می‌شوند مراقبت باشند که دین، انقلاب، فکر و مذهب خود را برای رأی گرفتن نفروشند و تقوای در انتخابات را سرلوحه کار قرار دهند.

حجت الاسلام شفیعی دارابی ادامه داد: کسانی که توان خبرگان رهبری را دارند به صحنه بیایند تا انتخابات پرشورتری داشته باشیم.

وی به سخنرانی تأثیرگذار «سیدحسن نصرالله» اشاره کرد، اضافه کرد: چهار میلیارد بیننده اظهارات سید مقاومت را گوش کردند و سخنان وی لرزه به اندام دشمنان انداخت و هنوز حرف نزده ترسیدند و آرامش ندارند، با تمام قدرت در برابر یک شهر دو میلیونی ایستادگی می‌کنند و ان شالله پیروزی از آن ما خواهد بود.

حجت الاسلام شفیعی دارابی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی شرّ مطلق و ضد اسلام و مسیحیت و ضد انسانیت و میهن است و بدتر از رژیم صهیونیستی در جهان وجود ندارد، به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانش اموزان و دانشجویان اشاره و خاطرنشان کرد: همه تحلیلگران معتقدند سخن بی‌نظیر، بی‌بدیل، عالمانه و منطقی است و باید امیدوار باشیم و امید به معنویت و ایمان است ایمان اگر باشد پیروزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار