اختصاصی/ فرمانده مرزبانی فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

آموزش تفنگداران ویژه دریایی برای مقابله با گروهک‌های تروریستی

سردار گودرزی با اعلام خبر آموزش تفنگداران ویژه دریایی برای اولین بار در مجموعه مرزبانی فراجا گفت: این‌ نیروهای برای تأمین دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر مرز دریایی کشورمان، مقابله با گروهک‌های تروریستی، قاچاقچیان مواد مخدر و انواع قاچاق به‌کارگیری خواهند شد.
کد خبر: ۶۲۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۰ - 11November 2023

آموزش تفنگداران ویژه دریایی برای مقابله با گروهک‌های تروریستیسردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه طی روزهای گذشته ۱۲ تُن مواد مخدر توسط دریابانی مرزبانی فراجا کشف شده است، اظهار داشت: یکی از راهبردهای جمهوری اسلامی ایران مبارزه با مواد مخدر است و دنیا به دلیل مبارزه بی‌امان با این بلیه خانمان‌سوز مدیون ایران است.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه فرماندهی کل انتظامی کشور در راستای مبارزه با مواد مخدر بیش از چهار هزار شهید تقدیم نظام کرده است، گفت: راهبرد و اولویت مجموعه مرزبانی انتظامی کشور مقابله با سوداگران‌ مرگ است و در همین راستا در مرزهای جنوب شرق کشورمان با سازوکارهای مختلف و بهره‌گیری از پهپادها، سیستم‌های الکترونیکی و اُپتیک، حس‌گرها و نیروهای آموزش دیده جلوی ورود مواد مخدر گرفته شده است.

فرمانده مرزبانی فراجا با اعلام خبر آموزش تفنگداران دریایی برای اولین بار در مجموعه مرزبانی فراجا افزود: این‌ نیروهای برای تأمین دو هزار و ۷۰۰ مرز دریایی کشورمان، مقابله با گروهک‌های تروریستی، قاچاقچیان مواد مخدر و انواع قاچاق به‌کارگیری خواهند شد.

وی گفت: با الحاق شناورهای مجهز و پیشرفته و ارتقای روز به روز تجهیزات هزینه جرم از حیث مادی و معنوی افزایش داده‌ایم.

سردار گودرزی با بیان اینکه کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس باید مدیون جمهوری اسلامی ایران باشند، خاطرنشان کرد: مقصد ۱۲ تُن مواد مخدری که اخیراً طی سه عملیات کشف شده، کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده است.

فرمانده مرزبانی فراجا اظهار داشت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و انواع قاچاق به صورت شبانه روزی و جدی‌تر از گذشته ادامه خواهد داشت.

وی درباره آموزش تفنگداران دریایی گفت: مرتکز آموزشی جهت آموزش نیروها آماده هستند و سرفصل‌های آموزشی ویژه‌ای برای آن تدوین شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها