امام جمعه تبریز:

غزه خط مقدم مقاومت است

حجت‌الاسلام روشن‌تن گفت: عملیات طوفان‌الاقصی مسئله بازدارندگی رژیم صهیونیستی را به شدت شکننده کرد و اسرائیل با یک موضوع ویژه پس از این روبه‌روست که موجودیت آن را به شدت تهدید می‌کند.
کد خبر: ۶۲۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ - 11November 2023

غزه خط مقدم مقاومت است

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «اسماعیل روشن‌تن» امام جمعه موقت تبریز، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با بیان اینکه غزه خط مقدم و نماد مقاومت است، اظهار داشت: عملیات طوفان‌الاقصی پیش‌دستی مقاومت علیه طرح صهیونیست‌ها با کمک کشور‌های غربی بود که قصد داشتند در سایه عادی‌سازی روابط با کشور‌های عربی به مقاومت ضربه وارد کنند.

وی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی مسئله بازدارندگی رژیم صهیونیستی را به شدت شکننده کرد و اسرائیل با یک موضوع ویژه پس از این روبروست که موجودیت آن را به شدت تهدید می‌کند.

امام جمعه موقت تبریز با طرح این مسئله که بمباران دیوانه‌وار غزه نشانگر ضعف رژیم جعلی «اسرائیل» است، گفت: راهبرد امروز مقاومت سرد کردن جنگ و تثبیت موفقیتی است که قدرت پوشالی اسراییل را در هم شکست و کشاندن جنگ به خارج از مرز‌های سرزمین‌های اشغالی را ناکام گذاشت.

خطیب جمعه تبریز، در ادامه به سالروز درگذشت علامه طباطبایی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله علامه طباطبایی مفسری بزرگ، فیلسوف و عارفی وارسته و فقیهی عالی مقام و وزین برای جهان اسلام بود و آثار ارزشمند علامه نه تنها برای جهان اسلام بلکه متعلق به جهان بشریت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار