مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

بازدید ورزشکار و گردشگر ایرانگرد از موزه دفاع مقدس خرمشهر

پوربچاری با اعلام خبر حضور ورزشکار دوچرخه سوار در موزه جنگ خرمشهر گفت: «مهدی میرشکار» ورزشکار و گردشگر ایرانگرد با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس از موزه جنگ خرمشهر بازدید کرد.
کد خبر: ۶۲۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳ - 11November 2023

بازدید ورزشکار و گردشگر ایرانگرد از موزه دفاع مقدس خرمشهرسرهنگ دوم پاسدار «مهدی پوربچاری» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، با اعلام خبر حضور ورزشکار دوچرخه سوار در موزه جنگ خرمشهر اظهار داشت: «مهدی میرشکار» ورزشکار و گردشگر ایرانگرد با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس از موزه جنگ خرمشهر بازدید کرد.

وی افزود: این ورزشکار هدف از حضور و بازدید از موزه دفاع مقدس را ادای احترام به شهدا و مردم مقاوم خرمشهر دانست.

پوربچاری گفت: این دوچرخه سوار قصد دارد خط مرزی کشور عزیزمان را رکاب بزند و پس از خروج از موزه دفاع مقدس خرمشهر به سمت بندرعباس و سپس سیستان و بلوچستان می‌رود. 

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر یادآور شد: هر هفته به اتفاق همکاران در تلاش هستیم تا مقدمات میزبانی شایسته از کاروان‌های راهیان نور و دیگر گردشگران را داشته باشیم و در همین زمینه راویان باتجربه ما نیز پاسخگوی سوالات و ابهامات زائران عزیز هستند.

موزه دفاع مقدس خرمشهر که به موزه جنگ شهرت دارد، نخستین و پربازدیدترین موزه دفاع مقدس کشورمان است که اسناد و میراث گرانبهای ۸ سال جنگ تحمیلی را در سه گالری تحت عنوان «خرمشهر پیش از جنگ، خرمشهر در جنگ و خرمشهر پس از جنگ» را در دل خود جای داده است. موزه‌ای ساده و پر محتوا که شناسنامه‌ای از مظلومیت و مقاومت مردم خرمشهر را در طول دوران دفاع مقدس به مخاطبان نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار