فرمانده لشکر ۲۳ ارتش جمهوری اسلامی ایران:

آزاده راه کرج - قزوین به نام شهید ولی الله فلاحی مزین شد

امیر نجفی گفت: در آستانه برگزاری نخستین یادواره شهید سرلشکر «ولی الله فلاحی» نخستین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، از پل فردیس تا ورودی جاده شهرستان طالقان به نام این شهید والامقام مزین شد.
کد خبر: ۶۲۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ - 12November 2023

آزاده راه کرج - قزوین به نام شهید ولی الله فلاحی مزین شدبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، امیر سرتیپ دوم ستاد «اکبر نجفی» در نشست خبری که در آستانه نخستین یادواره ملی شهید سرلشکر «ولی الله فلاحی» در سالن شهدای مدافع حرم اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: این نامگذاری از پل فردیس تا ورودی جاده شهرستان طالقان انجام شده که تا پیش از این با نام آزادراه کرج - قزوین شناخته می‌شد.

وی در ادامه به ارایه برخی از برنامه‌های یادواره شهید فلاحی پرداخت و عنوان کرد: روز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه همزمان با برگزاری یادواره شهید فلاحی از تمبر یادبود، شناسنامه و کارت ملی این شهید بزرگوار رونمایی می‌شود.

نجفی انتشار ۵۰۰ جلد کتاب «تمرد» و «امیر خستگی ناپذیر» که بر اساس زندگینامه شهید فلاحی به رشته تحریر درآمده و توزیع آن در روز یادواره اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تولید موشن گرافی و تیزر با موضوع شهید فلاحی، سخنرانی در مدارس، مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب تمرد در بستر سامانه شاد و برپایی نمایشگاه فرهنگی و نظامی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در آستانه یادواره شهید فلاحی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار