در اختتامیه جشنواره گوهر فاطمی مطرح شد؛

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش: خانواده‌های متدین نسبت به تبیین ارزش‌های دینی اهتمام داشته باشند/ راهبرد استکبار تضعیف حجاب در جامعه است

امیر فلاح گفت: انتظاری که از خانواده‌های متدین و ارزشی وجود دارد این است که در راستای تبیین ارزش‌های دینی و مقوله حجاب نیز تلاش کنند تا ایران اسلامی هر روز پاک‌تر و ارزشی‌تر به راه خود ادامه دهد.
کد خبر: ۶۲۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ - 12November 2023

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش: خانواده‌های متدین نسبت به تبیین ارزش‌های دینی اهتمام داشته باشند/ راهبرد استکبار تضعیف حجاب در جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «عباس فلاح» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در آیین اختتامیه جشنواره «گوهر فاطمی» که امروز (یکشنبه) در مهمانسرای ثامن‌الائمه علیه‌السلام مشهد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی با اشاره به تحولات فلسطین و مقاومت مردم بی‌دفاع غزه اظهار داشت: امیدواریم که هرچه زودتر خداوند متعال اسباب پیروزی قطعی رزمندگان جبهه مقاومت را در برابر رژیم منحوس صهیونیستی فراهم آورد.

وی در ادامه در خصوص برگزاری جشنواره «گوهر فاطمی» گفت: به اهمیت عفاف و حجاب وقتی پی می‌بریم که متوجه شویم دشمنان نظام اسلامی برای از بین بردن آن چقدر تلاش و سرمایه‌گذاری می‌کنند. از زمان رضاشاه که قانون منع حجاب در کشور مسلمان ایران برای تسلط جامعه غربی تصویب شد، مقررات سختی را اعمال کردند تا زن ایرانی را از حجاب جدا کنند و چیزی به اسم حجاب در کشور وجود نداشته باشد، اما به دلیل اینکه بدنه جامعه اعتقاد و باور قوی به حجاب داشت با این قانون ننگین مقابله شد و در نهایت رژیم از ادامه قانون منع حجاب دست برداشت.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن همه ابزار و امکانات خود را برای تضعیف و محو نظام جمهوری اسلامی به کار بست و در ابتدای انقلاب مشکلات فرقه‌ای را مطرح کردند، اما با هدایت‌های امام خمینی (ره) نتوانستند کاری از پیش ببرند و این اقدام آن‌ها با شکست مواجه شد.

امیر فلاح تصریح کرد: در ادامه حمله مستقیم به طبس را انجام دادند که این اقدام آن‌ها نیز با امداد الهی راه به جایی نبرد. بعد از آن با تحریک صدام حمله نظامی تمام عیار را با پشتیبانی بیش از ۳۶ کشور علیه این نظام نوپا راه انداختند و به زعم خود تصور می‌کردند می‌توانند حکومت جمهوری اسلامی را از سر راه خود بردارند، اما رزمندگان ایران اسلامی با پیروی از امام راحل با اعتقادی راسخ و مقاومت مثال‌زدنی خود اجازه ندادند استکبار جهانی به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی بیان داشت: در مقطع دیگری تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و سیاسی شدت گرفت. استکبار در این تصور بود که با تحریم‌های فلج‌کننده می‌توانند انقلاب اسلامی را به بن بست برسانند و سرنگون کنند، اما به لطف خدا، انقلاب اسلامی روزبه‌روز پرشورتر، کوبنده‌تر و مستحکم‌تر در مسیر اهداف خود رو به پیشرفت است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در سال‌های اخیر دشمن در هجمه فرهنگی خود حجاب زنان را نشانه گرفت و روی نقش زن در جامعه کار کرد تا به اهداف خصمانه خود دست پیدا کند اما این تلاش استکبار هم ناکام ماند چراکه بدنه جامعه ما دینی و اسلامی است و با تبلیغات در فضای مجازی و رسانه‌های معاند نمی‌توانند این ملت را از مسیر اعتقادی خود منحرف کنند.

این فرمانده ارشد نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌هایی از جمله ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان مشاهده کردیم که ملت چگونه پر خروش به میدان آمد، دست رد به سینه استکبار زد و دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

وی یادآور شد: امروز راهبرد استکبار جهانی تضعیف حجاب در سطح جامعه است و برای تحقق این هدف تبلیغات بسیاری را در دستور کار خود قرار داده است. نظام سلطه تصور می‌کند اگر زنان را از ارزش‌ها و جامعه انقلابی جدا کنند می‌تواند تمام جامعه را از ارزش‌ها جدا کنند، چراکه جامعه موفق از دامن زن به توفیق ‌رسیده است. به لطف خدا و بصیرت زنان ایران اسلامی دشمن تا امروز نتوانسته از نقشه‌های شوم خود نتیجه بگیرد.

امیر فلاح خاطرنشان کرد: جشنواره «عفاف و حجاب» یکی از فعالیت‌های فرهنگی و انقلابی در ارتش جمهوری اسلامی ایران است که اجرا می‌شود، علاوه بر این نیز طرح فرهنگی «مصباح» هم در حال اجرا است و در قالب این طرح‌ها اقدامات فرهنگی جامع و کاملی اجرا می‌شود که به برکت آن، در خانواده‌های نیروهای مسلح کمترین آسیب را شاهد بوده و هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: وظیفه منتخبان این جشنواره آن است که باید تلاش کنند تا ارزش‌های دینی را در بین آحاد جامعه اشاعه دهند، چراکه دشمن برای برداشتن چادر از سر زنان ما میلیاردها دلار هزینه می‌کند، لذا اگر مقابله به مثل نکنیم و هجمه متقابل را انجام ندهیم برای جامعه ما آسیب‌هایی را به دنبال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: انتظار ما از خانواده‌های متدین و ارزشی این است که در راستای تبیین ارزش‌های دینی و مقوله حجاب نیز تلاش کنند تا جامعه ما هر روز پاک‌تر و ارزشی‌تر به راه خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار