فرمانده سپاه خراسان جنوبی تأکید کرد؛

نقش بی‌بدیل رسانه در «جهاد تبیین»

سردار «مهدوی» نقش رسانه را در «جهاد تبیین» یک نقش بی‌بدیل و تأثیرگذار دانست و گفت: رسانه‌ها می‌توانند زبان گویای واقعیت‌هایی باشند که در دنیا در حال انجام است و این واقعیت‌ها را به نسل جوان، مردم و جوامع مختلف انعکاس دهند.
کد خبر: ۶۳۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶ - 12November 2023

نقش بی‌بدیل رسانه در «جهاد تبیین»/ انعکاس صحنه‌های جنایت رژیم صهیونیستی با منافع اسرائیل در تضاد استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در کمیته فضای مجازی و رسانه قرارگاه جهاد تبیین استان، به نقش مهم رسانه اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه عرصه‌ای مهم و مجموعه‌ای است که می‌تواند زبان گویای بسیاری از واقعیت‌های تاریخی باشد.

وی نقش رسانه را در «جهاد تبیین» یک نقش بی‌بدیل و تأثیرگذار دانست و بیان داشت: رسانه‌ها می‌توانند زبان گویای واقعیت‌هیی باشند که در دنیا در حال انجام است و این واقعیت‌ها را به نسل جوان، مردم و جوامع مختلف انعکاس دهند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امروز رسانه بیشترین تأثیر را در بیداری ملت‌‌ها و افشاگری واقعیت‌های در حال اتفاق در جهان دارد، تبیین کرد: امروز دشمن صهیونیستی با کودک‌کشی، نسل‌کشی و هزاران جنایتی که در حق انسان‌های بی‌دفاع و مظلوم غزه انجام می‌دهد سعی دارد که مانع از انعکاس این جنایات‌ها به دنیا شود.

سردار مهدوی با بیان اینکه دشمن صهیونیستی و غربی‌ها از واقعیت‌های موجود در صحنه ترس دارند چون اگر واقعیت جنایت‌های آنان در دنیا منعکس شود، قطعا روند دروغ‌گویی‌شان به دنیا افشا خواهد شد، تصریح کرد: افشای حقیقت این است که رژیم صهیونیستی و غربی‌ها سالیان سال به نسل‌های مختلف جهان دروغ گفته و می‌خواهند مانع از انعکاس و افشای جنایت‌ها شوند.

وی اضافه کرد: انعکاس صحنه‌های جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین به دنیا توسط اصحاب رسانه با منافع و دیدگاه‌های غرب و اسرائیل در تضاد است که یکی از آ‌نها حقوق بشری است و امروز ۱۱ هزار انسان بی‌دفاع و کودک در فلسطین به دست رژیم صهیونیستی کشته و شهید شدند و این در حالی است که غربی‌ها دَم از حقوق بشر می‌زنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تبیین کرد: بیدار کردن ملت‌ها و آزادگان، بیدار کردن اقشار مختلف در دنیا، انعکاس اعتراضات جهانی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی به واسطه کار رسانه و فعالیت فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی است که منجر به بیداری ملت‌ها و افشای ماهیت واقعی دشمنان و جنایت‌های آن‌ها در دنیا می‌شود.

سردار مهدوی به تشکیل قرارگاه جهادی در استان اشاره کرد و افزود: همه نهادها پای کار آمدند و برنامه‌ریزی‌های خوبی برای تمامی مراکز علمی، آموزشی و دستگاه‌ها در حال انجام است و در قالب قرارگاه «جهاد تبیین» کارگروه‌های مختلفی برای انجام «جهاد تبیین» تشکیل شده که هر کدام با عمل به وظایف خود تأثیر به‌سزایی در ذهن مخاطب و بیداری نسل جوان خواهند داشت.

وی با اعلام اینکه در قرارگاه مرکزی «جهاد تبیین» در بیداری ملت‌ها و افشای جنایت‌های رژیم صهیونیستی برای دنیا آمادگی کامل داریم، خاطرنشان کرد: در قرارگاه «جهاد تبیین» باید نحوه شکل‌گیری و گذشته تاریخی رژیم صهیونیستی و جنایت‌های آن‌ها، فرمایشات امامین انقلاب اسلامی در این خصوص و صحبت‌های شهدا با استفاده از زبان هنر و اشکال مختلف هنری برای همه ملت‌های تبیین کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار