در نشست با مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان آمل؛

عملکرد شهرستان آمل در حوزه دفاع مقدس مورد بررسی قرار گرفت+ تصاویر

در نشست مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان آمل با سرهنگ پاسدار «سلامی»، عملکرد و فعالیت‌های شهرستان آمل در حوزه دفاع مقدس و مقاومت و حماسه ششم بهمن آمل مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
کد خبر: ۶۳۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ - 12November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، نشست «علی امانی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل با سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران برگزار شد.

در این نشست، عملکرد و فعالیت‌های شهرستان آمل در حوزه دفاع مقدس و مقاومت و حماسه ششم بهمن آمل مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار «سلامی» با اشاره به اینکه شهرستان آمل در همه صحنه‌های انقلاب پیشتاز بوده است و باید در حفظ و ترویج این ارزش‌ها نیز پیشتاز باشند بر استفاده از ظرفیت خیّرین، اعتبارات دولتی، مردمی، وقف و نذر برای دفاع مقدس تأکید کرد و اظهار داشت: حماسه اسلامی ششم بهمن آمل را باید با جدیت و قوت دنبال کنید.

«امانی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شهرستان آمل نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این دفتر، نشر و ترویج ارزشهای دفاع مقدس، جهاد و مقاومت را از اولویتها دانست و اذعان داشت: حماسه اسلامی ششم بهمن برجسته‌ترین حضور مردم این شهرستان را در انقلاب به نمایش گذاشت و به این مناسبت برنامه‌هایی در دست اقدام است.

عملکرد شهرستان آمل در حوزه دفاع مقدس مورد بررسی قرار گرفت

عملکرد شهرستان آمل در حوزه دفاع مقدس مورد بررسی قرار گرفت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار