معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان:

زیرساخت‌های خوبی در زمینه کارآفرینی فراهم شده است

«حسینی» گفت: با نگاه حمایتی استاندار همدان به حوزه کارآفرینی، تولید و اشتغال، با تلاش‌های صورت گرفته زيرساخت‌های خوبی ايجاد شده كه در آینده نزدیک شاهد ثمرات و نتايج آنها خواهيم بود.
کد خبر: ۶۳۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ - 12November 2023

زیرساخت‌های خوبی در زمینه کارآفرینی در همدان فراهم شده استبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از همدان، سومین جلسه هماهنگی هفته جهانی کارآفرینی با حضور «سیدمجتبی حسینی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان، جمعی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط و اعضای كانون کارآفرینان برتر استانی و کشوری به صورت برخط برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در این جلسه، اظهار داشت: با نگاه حمایتی استاندار همدان به حوزه کارآفرینی، تولید و اشتغال، با تلاش‌های صورت گرفته زيرساخت‌های خوبی ايجاد شده كه در آینده نزدیک شاهد ثمرات و نتايج آنها خواهيم بود.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد ۷۲ رویداد و اقدام در هفته جهانی کارآفرینی از تاريخ ۲۲ تا ۲۸ آبان‌ماه با هماهنگی دستگاه‌های مختلف دولتی برگزار شود.

حسینی تصریح کرد: كانون كارآفرينان استان با همراهی دستگاه‌های دولتی در رویدادهای هفته جهانی کارآفرینی، فرهنگ کار آفرینی، خلاقيت و نوآوری را در استان ترویج و ترفيع کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان متذکر شد: برنامه‌هایی که به رشد، توسعه و فرهنگ‌سازی حوزه کارآفرینی کمک می‌کند، می‌تواند در اشتغال مولد و اقتصاد استان تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار