فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش:

پدافند هوایی در به روز کردن سامانه‌های خود موفق عمل کرده است

عظیمی گفت: پدافند هوایی با نگاه به داخل و تمرکز بر مراکز جهاد خودکفایی، مراکز دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان اقدامات بسیار خوب و شایسته‌ای را در راستای به روز نمودن تقویت و تجهیز قابلیت‌های سامانه‌های خود صورت داده است.
کد خبر: ۶۳۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ - 13November 2023

پدافندهوایی نقش قاطع و تعیین کننده‌ای در جنگ‌های امروزی و آینده خواهد داشت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی: امیر سرتیپ دوم «عباس عظیمی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش در حاشیه بازدید از سایت رادار شهید توحیدی بیله سوار گرمی اظهار داشت: پدافند هوایی نقش قاطع و تعیین کننده‌ای امنیت کشور دارد، از این رو آمادگی مقابله با تهدیدهای دشمنان یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی گام‌های موثری برای خنثی سازی تهدیدهای دشمن برداشته است افزود: پدافند هوایی با نگاه به داخل و تمرکز بر مراکز جهاد خودکفایی، مراکز دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان اقدامات بسیار خوب و شایسته‌ای را در راستای به روز نمودن، تقویت و تجهیز قابلیت‌های سامانه‌های خود صورت داده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با اشاره به اینکه قدرت پدافند هوایی از لحاظ نیروی انسانی و برخورداری از فناوری‌های روز دنیا به هیچ وجه قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست گفت: سامانه‌های پدافندی به گونه‌ای طرح ریزی و در مدار عملیاتی قرار گرفته اند که آمادگی واکنش سریع و به موقع در برابر تهدیدات و تهاجمات هوایی را در کوتاهترین و سریعترین زمان ممکن دارند. رادار‌های بومی ما در برد‌های مختلف و انواع باند‌های فرکانسی متناسب با نیاز عملیاتی نیروی پدافند هوایی در کیلومتر‌ها خارج از مرز‌های کشور در حال رصد و پایش مرز‌های هوایی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار