برگزاری جلسه هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام استان اردبیل

جلسه هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام استان اردبیل در شهرستان گرمی با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان گرمی برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ - 13November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام استان اردبیل صبح امروز (دوشنبه) با حضور «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل و جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی  و متولیات یادمان شهدای گمنام در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان گرمی برگزار شد.

«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) استان اردبیل  میزبان شهدای گمنام خواهد بود.

وی افزود: شهدا مظهر قدرت اسلام و جامعه اسلامی هستند و در عصر حاضر مانند قطرات باران برای زدودن ناپاکی از جامعه هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل عنوان کرد: شهدا برای بیرون کردن دشمن ستمگر، از جان خود مایه گذاشتند و با چنگ و دندان سپر بلا بودند تا گزندی به ارزش‌های دین اسلام وارد نشود و تا آخرین قطره خون بر سر آرمان‌های خود ماندند.

وی گفت: خوشبختانه مسئولین شهرستان گرمی و مردم شهیدپرور این شهرستان همواره در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت در برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس پیشتاز بوده‌اند و امیدواریم امسال نیز همانند سال‌های گذشته مراسم باشکوهی با حضور مردم گرمی در مراسمات استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام صورت گیرد.

این مسئول متذکر شد: هم اکنون تعدادی از نقاط در سراسر استان جهت تدفین شهدای گمنام در سال جاری شناسایی شده‌اند و استان اردبیل امسال همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) میزبان شهدای گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار