مسئول امور راویان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

۱۵ هزار دانش آموز شیرازی از موزه دفاع مقدس فارس بازدید می‌کنند

«آرام» با بیان اینکه دستاورد‌های دوران دفاع مقدس را باید برای نسل آینده منتقل کنیم گفت: به همین منظور تا پایان سال جاری بیش از ۱۵ هزار دانش آموز از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس و نمایشگاه دفاع مقدس این مرکز بازدید می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴ - 13November 2023

15هزار دانش آموز شیرازی از موزه دفاع مقدس فارس بازدید می کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «اکبر آرام» مسئول راویان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز ۲۲ آبان با بیان اینکه با هماهنگی صورت گرفته در راستای ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس به نسل آینده اظهار داشت: تا پایان سال جاری بیش از ۱۵ هزار دانش آموز مدارس شیراز مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بازدید می‌کنند.

وی گفت: بخش‌های مختلف نمایشگاه که شامل دستاورد‌های حوزه‌های مختلف از یگان‌های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی استان و همچنین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس و نقش اقشار مختلف به دانش آموزان بازگو می‌شود.

آرام تصریح کرد: مرحله اول این دوره‌ها بصورت یک روزه و از ۲۰ آبان شروع شده تا ۲۷ آبان ادامه خواهد داشت که شامل بیش از دوهزار ۷۰۰ دانش آموز پسر دوره متوسطه از ناحیه چهار آموزش و پرورش شهرستان شیراز خواهد بود.

مسئول راویان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس تصریح کرد: در مرحله بعدی که از اوایل آذر شروع می‌شود نیز دانش آموزان دختر را شامل می‌شود که با حضور در این مجموعه از دستاورد‌ها در حوزه‌های مختلف و همچنین روایت مسائل روز حوزه مقاومت برای دانش آموزان پرداخته خواهد شد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بیانن داشت: در این دوره تعدادی از روایان شاخص استان حضور دارند که در بخش‌های مختلف برای دانش آموزان به روایتگری دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار