امام‌ جمعه کرج از شهرستان اشتهارد بازدید کرد

آیت الله «حسینی همدانی» در سفری یک روزه از شهرستان اشتهارد بازدید کرد.
کد خبر: ۶۳۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱ - 13November 2023

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز در سفری یک روزه از شهرستان اشتهارد بازدید کردبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، آیت‌الله «سید محمد مهدی حسینی همدانی» نماینده ولی فقیه در استان البرز روز گذشته در سفر یک‌روزه خود از شهرستان اشتهارد بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در جریان این سفر یک‌روزه در هفتاد و هشتمین همایش ائمه جمعه استان که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس رضوانی نسب معاون نظارت و ارزیابی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و ائمه جمعه شهر و شهرستان‌های البرز برگزار شد، حضور یافت.

در این همایش مهمانان دعوت‌ شده و تعدادی از ائمه جمعه شهرستان‌های البرز به بیان نظرات خود پیرامون مسائل استان پرداختند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه سفر یک‌روزه خود به شهرستان اشتهارد از حوزه علمیه امیرالمؤمنین (ع) این شهرستان بازدید و از نزدیک با مسئولان، روحانیون و طلاب این حوزه دیدار و گفتگو کرد.

بخش دیگر این سفر یک‌روزه دیدار با مربیان و سرمربیان طرح صالحین شهرستان اشتهارد بود که حضرت آیت‌الله حسینی همدانی با حضور در سپاه ناحیه حضرت علی‌اکبر (ع) اشتهارد با جمعی از برادران و خواهران مربی و سرمربی طرح صالحین این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در طی این نشست صمیمی جمعی از مربیان و سرمربیان به نمایندگی به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

امام‌ جمعه کرج در انتهای این سفر یک‌روزه به شهرستان اشتهارد و در ادامه‌ی دیدار‌های هفتگی خود با معمرین و مزدوجین حوزوی با حضور در منزل حجت‌الاسلام‌والمسلمین عطاءالله زمانی و طلبه جوان «مهدی حیدری» با این روحانی معمر و طلبه مزدوج اشتهاردی دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار