رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی:

۴۰ شهید دانشجو معلم در خراسان جنوبی شناسابی شدند

حجت‌الاسلام «اکبری‌مطلق» با اشاره به برگزاری کنگره ویژه شهدای دانشجو معلم در استان خراسان جنوبی، گفت: ۴۰ شهید دانشجو معلم در این استان شناسایی شدند.
کد خبر: ۶۳۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ - 13November 2023

۴۰ شهید دانشجو معلم در خراسان جنوبی شناسابی شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «جواد اکبری‌مطلق» رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در اولین اجلاسیه استانی کنگره ملی شهدای دانشجو معلم در خراسان جنوبی، اظهار داشت: کنگره و یادواره‌های دانشجویی متعددی در کشور برگزار می‌شود ولی کنگره ویژه شهدای دانشجو معلم برای اولین بار در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی گفت: دانشگاه فرهنگیان استان گلستان و مازندران نیز برای حضور در این کنگره اعلام آمادگی کرده‌اند و استان گلستان بعد از خراسان جنوبی داوطلب میزبانی از این کنگره است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با بیان اینکه در راستای برگزاری اولین کنگره ملی شهدای دانشجو معلم استان، طی یک سال گذشته دیدار با خانواده همه شهدای دانشجو معلمان خراسان جنوبی انجام شده است، اضافه کرد: همچنین دو اثر فرهنگی شامل وصایا و خاطرات شهدای دانشجو معلم استان گردآوری شده است.

حجت‌الاسلام اکبری‌مطلق تصریح کرد: ۴۰ شهید دانشجو معلم در این استان شناسایی شدند که از این تعداد هشت شهید مربوط به شهرستان فردوس، ۱۰ شهید مربوط به سرایان و هفت شهید مربوط به بشرویه است.

وی متذکر شد: در شهرستان‌های طبس و سربیشه هر کدام چهار شهید، خوسف و بیرجند هر کدام یک شهید و زیرکوه سه شهید دانشجو معلم شناسایی شده، قاینات هم چهار شهید از قشر دانشجو معلم داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار