دبیر شورای سیاستگذاری ورزش نیرو‌های مسلح آذربایجان شرقی خبر داد؛

قهرمانی تیپ ۲۵ نیرو مخصوص ارتش در لیگ جهت‌یابی جام شهدای آذربایجان شرقی

سراجی گفت: به منظور گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی، دور برگشت اولین لیگ جهت‌یابی استانی با نام جام شهدای آذربایجان شرقی به میزبانی سازمان منطقه آزاد ارس با قهرمانی تیپ ۲۵ واکنش سریع ارتش به پایان رسید.
کد خبر: ۶۳۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ - 14November 2023

قهرمانی تیپ ۲۵ نیرو مخصوص ارتش در لیگ جهت‌یابی جام شهدای آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «بهرنگ سراجی» نماینده دبیر شورای سیاستگذاری ورزش نیرو‌های مسلح استان از برگزاری دور برگشت و پایانی اولین دوره مسابقات لیگ جهت‌یابی جام شهدای آذربایجان شرقی در پارک کوهستانی شهرستان جلفا خبر داد.

این مسئول با بیان اینکه رشته جهت یابی از ورزش‌های جذاب و پرتحرک نظامیان است و واحد‌های نظامی مستقر در استان برنامه‌ها و تمرینات مستمری در امر آموزش، میزبانی و اعزام به مسابقات مختلف را برابر برنامه‌های ابلاغی سلسله مراتب شان در دستور کار قرار داده‌اند، عنوان کرد: برنامه‌هایی در حال تدوین و تصویب است تا برای اجرای دوره‌های آموزشی، مسابقات متنوع و متعددی در سطح کشوری و بین المللی به میزبانی استان برگزار شود.

وی افزود: با هماهنگی و همکاری صورت گرفته با فدراسیون و انجمن کشوری، کمیته جهت یابی، مدیریت اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ارس، دبیرخانه شورای سیاستگذاری ورزش نیرو‌های مسلح استان، کمیته ورزش و جوانان کنگره شهدای آذربایجان شرقی، یگان‌های نظامی و انتظامی به یاری پروردگار متعال دور برگشت و پایانی اولین لیگ جهت‌یابی استان با موفقیت به پایان رسید.

سراجی از حمایت‌های فرماندهان تیپ‌های ۱۲۱، ۳۲۱ و ۲۵ نزاجا، مرآ صها، سپاه جلفا، یگان ویژه، معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا و مدیریت اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ارس در برگزاری باشکوه این مسابقات ابراز تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه مراسم اختتامیه لیگ، رئیس کمیته جهت یابی استان به ارائه گزارش عملکرد رشته مربوطه در سال‌های اخیر پرداخت و گفت: در سه سال اخیر موفق به برگزاری چند کارگاه دانش افزایی در شهرستان ها، دوره مربیگری درجه سه، مسابقات استانی و اعزام نمایندگان استان به مسابقات کشوری، معرفی این رشته برای علاقه‌مندان غیرنظامی در مراسمات و برنامه‌های فرهنگی ورزشی، تشکیل تیم‌های نیرو‌های مسلح و تیم بانوان، همکاری با هیئت‌های دو و میدانی و کوهنوردی برای جذب ورزشکاران علاقه‌مند به رشته جهت‌یابی شده ایم.

«ایوب اعتمادی» در ادامه گزارش خود به نتایج مسابقات لیگ جهت‌یابی اشاره کرده و گفت: در دور پایانی این مسابقات ۷ تیم با ۲۴ ورزشکار شرکت داشتند که در بخش انفرادی «حسین صادق زاده» رتبه اول، «حامد رضایی» مقام دوم و «وحید سلطانی» جایگاه سوم را کسب کردند.

در بخش تیمی نیز تیم شهید «آبگون» مقام اول، تیم شهید «چراغی» جایگاه دوم و تیم شهید «فروزنده» مقام سوم این دور از مسابقات را به دست آوردند.

در مراسم اختتامیه لیگ، از نفرات و تیم‌های برتر، اعضای کمیته فنی لیگ و عوامل برگزاری مسابقات توسط مدیر اجتماعی، سلامت و ورزش منطقه آزاد ارس و فرماندهی پادگان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در جلفا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار