در بازدید از موزه دفاع مقدس آبادان مطرح شد؛

رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس: موزه دفاع مقدس آبادان زنده‌ترین سند برای مظلومیت ملت ایران در برابر دشمنان است

سردار ستوده به نقش بی بدیل مقاومت و پایداری مردم آبادان در اوایل جنگ پرداخت و گفت: موزه دفاع مقدس آبادان زنده‌ترین سند برای مظلومیت و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان است.
کد خبر: ۶۳۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳ - 14November 2023

رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس: موزه دفاع مقدس آبادان زنده‌ترین سند برای مظلومیت ملت ایران در برابر دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدحسین ستوده» رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس امروز پس از سفر به آبادان ضمن حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهر از بکرترین موزه جنگ کشور بازدید کرد.

وی در این بازدید میدانی به نقش بی بدیل مقاومت و پایداری مردم آبادان در اوایل جنگ پرداخت و اظهار داشت: موزه دفاع مقدس آبادان زنده‌ترین سند برای مظلومیت و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان است.

سردار ستوده در سوله کهکشانی این موزه گفت: نه تنها این موزه بکر و این رد پای تیر و ترکش‌های دشمن در نقطه صفر مرزی باید مورد بازدید نسل جوان کشور قرار بگیرد که این ظرفیت برای گردشگران خارجی هم باید مهیا شود.

رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس  افزود: مهمترین شاخصه این موزه بکر بودن آن است و این که در نقطه صفر مرزی قرار دارد و این بکر بودن باید نگهداری و تقویت شود.

وی متذکر شد: همه ما در خصوص روایت مستند و صحیح از دوران دفاع مقدس به تاریخ کشور بدهکاریم و موظف هستیم که با نگهداری از این ابنیه‌ها و ادوات زمان جنگ، دین خودمان را به نسل‌های آینده ادا کنیم که آن‌ها تا همیشه به نسل حماسه ساز کشورشان در این دوران افتخار کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار