در برنامه مقاومت بدون مرز مطرح شد؛

رسانه‌های یهودی نزد افکار عمومی هم شکست خوردند

کارشناس مسائل سیاسی شکل گیری جنبش‌های حامی غزه در قلب اروپا و آمریکا را نشان از شکست رسانه‌ای یهود در دنیا دانست.
کد خبر: ۶۳۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ - 14November 2023

رسانه‌های یهودی نزد افکار عمومی هم شکست خوردندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسین کنعانی مقدم» کارشناس مسائل سیاسی در مصاحبه با برنامه «مقاومت بدون مرز» با اعلام این که صهیونیست‌ها چند میلیون دلار کمبود بودجه داشته و درپی رفع این وضع بحرانِ اقتصادی است، اظهار داشت: برای بازسازی صدماتی که ساختار‌های نظامی و اجتماعی و اطلاعاتی دیده، باید میلیون‌ها دلار هزینه شود و امریکا نیز درپی حمایت دو تریلیون دلاری از اسرائیل است که به صورت قطره چکانی تزریق می‌شود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی میلیارد‌ها دلار برای امنیت دریافت کرده و حتی سیستم گنبد آهنین آن نیز کارایی نداشته و در این شرایط مردم آمریکا در برابر حاکمیتی می‌ایستد که مالیات شان را صرف اسرائیل می‌کند و این هزینه‌های بی حساب و کتاب از مباحث اصلی انتخابات ریاست جمهوری آتی امریکاست.

کنعانی مقدم درباره شکست رسانه‌ای صهیونیست‌ها هم گفت: جنبش حمایت از غزه در قلب اروپا و امریکا نشان از شکست رسانه‌ای دارد، چون سعی داشتند افکار عمومی را تحت کنترل بگیرند، ولی جنبش اجتماعی کنونی پایدار است و نمی‌توان با اقدام رسانه‌ای جلوی آن را گرفت.

وی از دیگر شکست‌های غیرقابل جبران را از دست دادن افکار عمومی دنیا خواند و تاکید کرد اسرائیل که درپی مظلوم نمایی بود، به عنوان یک رژیم جنایتکار و آپارتاید و کودک کش و مخالف قوانین بین المللی شناخته می‌شود و دیگر نمی‌تواند این وضعیت را سامان دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: فلسفه وجودی اشغالگری رژیم صهیونیستی این بود که یهودیان را از سراسر دنیا جمع کرده و امنیت برای آنان ایجاد شود و همه این مسائل فروریخته و مهاجرت معکوس یکی از چالش‌های غرب است و اروپا باید هزینه کلانی برای حمایت و نگهداری از این‌ها بپردازد و لذا یکی از بحران‌های قریب الوقوع جا دادن آوارگان یهودی است.

فروپاشی رژیم صهیونیستی در محور عقیدتی و ساختاری نیز اتفاق افتاده و باید شمارش معکوس را برای نابودی رژیم صهیونیستی دنبال کنیم و ساعت پایان را باید در تل آویو بگذاریم تا خودشان نیز شاهد باشند.

وی نقش انگلیس را نیز گوشزد کرد و افزود: رژیم صهیونیستی مولود نامشروع پیمان امریکا و انگلیس است و از اعلامیه بالفور با مسئولیت انگلیس شکل گرفت و سرزمین فلسطینیان را تصاحب کرد. این‌ها هنوز هم در خط مقدم حمایت از رژیم صهیونیستی هستند و در کنار امریکا و دست در دست دیگر کشور‌های اروپایی درپی حفظ مولودی هستند که ناقص الخلقه از کار درآمده و حتی توان اداره روزمره خود را نیز ندارد و با سلاح و امکانات و پول غرب حفظ شده است تا نفس‌های آخرش را بکشد.

کنعانی مقدم گفت: سیاست‌های انگلیس حرف اول را می‌زند و قطعا عامل جنایت جنگی و شریک جرم است و منجر شده صهیونیست‌ها بدون مانعی دست به کودک کشی بزنند و قوانین ژنو را پشت سر بگذارند و از آن عبور کرده و به بیمارستان‌ها حمله نمایند و بمب شیمیایی و فسفری را نیز وارد میدان نمایند و در این بین امریکا و انگلیس دست به وتوی قطعنامه‌ها شده و اجازه ورود پیش نویسی را نیز نمی‌دهند.

گفتنی است؛ شما مخاطبان ارجمند رادیو مقاومت می‌توانید این شبکه رادیویی را روی موج اف ام ردیف ۹۵،۵ مگاهرتز و یا از طریق نرم افزار کاربردی ایران صدا دنبال کنید.

منبع: رادیو مقاومت

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار