مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج:

تقابل با دشمن نیازمند علم و دانش از سوی جهان اسلام است

حجت الاسلام «نبوی» با بیان اینکه شاهد یک جنگ تمار عیار و ترکیبی از سوی دشمنان علیه مسلمین هستیم، گفت: تقابل با این جنگ ترکیبی دشمن نیازمند داشتن علم و دانش کافی از سوی جهان اسلام است.
کد خبر: ۶۳۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ - 14November 2023

تقابل با دشمن نیازمند علم و دانش از سوی جهان اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس کردستان، حجت الاسلام «سیدمحمد نبوی» مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج در جمع خبرنگاران با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه اظهار داشت: بیش از ۷۰ سال است که اسرائیل به دنبال نسل کشی مردم فلسطین و غزه می‌باشد و امروز شاهدیم که صهیونیست‌ها در حال تحقق بخشیدن به این آرزوی شیطانی خود هستند به طوری که تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر از مردم فلسطین و غزه قربانی نیات و خواسته‌های پلید و شیطانی صهیونیست‌ها شده‌اند.

وی ضمن انتقاد از جهان اسلام در بحث فلسطین و غزه افزود: قدس و فلسطین خط قرمز اسلام و مومنین است، ولی باید اذعان کرد که در این مدت هیچ عکس‌العمل درست و واقعی در برابر رژیم صهیونیستی و جنایات آنها از سوی جهان اسلام دیده نشده که این خود می‌تواند بر گستاخی صهیونیست‌ها بیفزاید.

حجت الاسلام نبوی گفت: تا زمانی که جهان اسلام به یک اجماع کلی و درست نرسد نمی‌توان به پیروزی ملت فلسطین و غزه در برابر رژیم امیدوار بود.

وی تصریح کرد: زمانی که جمعیت بیش از یک و نیم میلیاردی مسلمین در برابر لشکر اندک و ناچیز اسرائیل غاصب اینگونه منفعل عمل می‌کند نباید انتظار داشت که حملات و نسل کشی فلسطینی‌ها و مردم غزه به دست صهیونیست‌ها متوقف شود.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج ادامه داد: اگر نگاهی دقیق به اوضاع جهان اسلام داشته باشیم شاهد یک جنگ تمار عیار و ترکیبی از سوی دشمنان علیه مسلمین هستیم که بخش اعظم این جنگ در حوزه فرهنگی و عقیدتی است و بخش دیگر آن نظامی است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین تقابل با این جنگ ترکیبی دشمن نیازمند داشتن علم و دانش کافی از سوی جهان اسلام است.

حجت الاسلام نبوی با اشاره به نقش علمای دین در مقابله با جنگ ترکیبی امروز دشمنان اسلام یادآور شد: علما و روحانیون به عنوان بزرگان جامعه اسلامی نقش هدایتگر و افشاگر را بر عهده دارند، علما می‌توانند با افشاگری، چهره واقعی دشمنان خارجی و داخلی را برای همگان هویدا سازند و تا حد زیادی قدرت جنگ ترکیبی دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار