دفن بیش از ۱۷۰ شهید در صحن بیمارستان الشفا غزه

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین خبر داد که در نتیجه محاصره رژیم صهیونیستی، ۱۷۹ نفر از شهدای بیمارستان الشفاء غزه در یک گور جمعی در صحن این بیمارستان دفن شدند.
کد خبر: ۶۳۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷ - 14November 2023

دفن بیش از ۱۷۰ شهید در صحن بیمارستان الشفا غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین خبر داد که در نتیجه محاصره رژیم صهیونیستی، ۱۷۹ نفر از شهدای بیمارستان الشفاء غزه در یک گور جمعی در صحن این بیمارستان دفن شدند.

الرشق با بیان اینکه رژیم صهیونیستی اجازه نمی‌دهد ۲۰۰ خانواده حاضر در بیمارستان الشفا، خارج شوند و به منازل خود بازگردند، گفت: این اقدام لکه ننگ بر پیشانی همه کسانی است که برای توقف کشتار قرن در نوار غزه، دست به هیچ اقدامی نمی‌زنند.

خبرگزاری شهاب به نقل از این مقام حماس گزارش داد: به اسرائیل و حامیانش می‌گوییم که این تجاوز و این جنایت به‌عنوان گواهی بر کشتار مردم فلسطین توسط شما در طول تاریخ باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه این جنایات در حافظه مردم فلسطین ثبت و ضبط خواهد شد، تأکید کرد: این جنایات روحیه دفاع از خود و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را همچنان زنده نگه خواهد داشت تا این رژیم بیرون رانده شود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار