فرمانده سپاه بابل خبر داد؛

برگزاری اجتماع باشکوه بسیجیان بابل در پنجم آذر

سرهنگ «بابایی» از برگزاری اجتماع باشکوه بسیجیان بابل در پنجم آذر خبر داد و گفت: این برنامه در حقیقت تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای عزیز است.
کد خبر: ۶۳۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ - 14November 2023

برگزاری اجتماع باشکوه بسیجیان بابل در پنجم آذربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مهرداد بابایی» فرمانده ناحیه سپاه بابل امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بابل با بیان اینکه بسیج از برکات انقلاب اسلامی و همزاد با آن است، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و لشگر مخلص خداست؛ این‌ها بخشی از فرمایشات گوهربار امامین انقلاب در وصف بسیج است.

سرهنگ بابایی افزود: هفته مبارک بسیج یادآور حماسه‌ها و فداکاری‌های بسیجیان عزیز در دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب است.

وی ادامه داد: بسیج موهبت و لطف الهی است که بایستی قدر و ارزش آن را دانست و شاکر این نعمت الهی بود چرا که امام عظیم الشأن ما توصیه فرمودند که اگر از بسیج غافل شوید در آتش دوزخ الهی خواهید سوخت.

فرمانده سپاه بابل به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و تصریح کرد: هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران» از ۲۹ آبان شروع می‌شود و تا پنجم آذر ادامه دارد.

به گفته سرهنگ بابایی در طول این هفته صد‌ها برنامه و فعالیت در سطح پایگاه‌های مقاومت محلات، ادارات و اقشاری‌ها برگزار می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها اجتماع باشکوه بسیجیان در پنجم آذر است که در حقیقت تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای عزیز است.

فرمانده سپاه بابل در ادامه خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها هجمه سنگینی علیه ارزش‌ها و باور‌های اعتقادی و دینی و انقلابی ما به راه انداختند و با روایت سازی دروغ و جعلی درصدد القای یاس و نا امیدی در بخشی از اقشار جامعه هستند.

سرهنگ بابایی با بیان اینکه دشمنان با کمرنگ کردن و وارونه جلوه دادن دستاورد‌های انقلاب اسلامی درصدد ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: ضروری است جهاد تبیین در دستور کار قرار گیرد و با برگزاری منظم نشست‌های بصیرتی و افزایش آگاهی و بصیرت دینی و انقلابی نقشه‌های دشمن را خنثی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار