فرمانده انتظامی لرستان:

مجموعه فراجا در عرصه‌های مختلف حضور اثر گذار دارند

سردار «الهی» گفت: مجموعه فراجا به تاسی از شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و باور به شهادت طلبی و ایثار در عرصه‌های مختلف حضور اثر گذار دارند و از انقلاب و دستاورد‌های آن دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷ - 15November 2023

نیروی انتظامی هر ۴ روز یک شهید تقدیم امنیت کرده است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «یحیی الهی» فرمانده انتظامی لرستان در مراسم تشییع شهید «ایوب رومیانی» اظهار داشت: در قرآن به جایگاه و وصف شهدا اشاره شده است، خدا به شهدا نظر دارد و به آن‌ها عزت و توفیق عطا کرده است. خداوند صفت شفاعت را به شهدا عطا کرده است، شهدا بالاترین مزد را از خداوند گرفته‌اند.

فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه مجموعه نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون ۵۵ شهید تقدیم کرده است، افزود: یعنی هر چهار روز مجموعه انتظامی یک شهید تقدیم امنیت کشور کرده و این حاوی پیام مهمی است. تقدیم شهدای انتظامی نشان می‌دهد که این مجموعه پویا و در حال حرکت است و در راستای ماموریت‌های خود سر از پا نمی‌شناسند، مجموعه فراجا خدمت به مردم را بدون منت پذیرفته و در این مسیر از جان خود هم می‌گذرند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی هم در دفاع مقدس هم بعد از آن در برقراری امنیت با اعتقاد و باورهای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و همواره در برقراری نظم و امنیت تکلیف خود را انجام می‌دهند. نیروی انتظامی در مسیر مخلان نظم و امنیت خطر می‌کنند و جان خود را تقدیم می‌کنند.

الهی گفت: مجموعه فراجا به تاسی از شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و باور به شهادت طلبی و ایثار در عرصه‌های مختلف حضور اثر گذار دارند و از انقلاب و دستاورد‌های آن دفاع می‌کنند.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها