رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت خبر داد؛

معرفی اقدامات چشمگیر ۱۰ وزارتخانه در نمایشگاه روایت پیشرفت

حجت‌الاسلام «حاج ابوالقاسم دولابی» گفت: در نمایشگاه روایت پیشرفت، ۱۰ وزارتخانه به ارائه خدمات و اقدامات خود در مدت دو سال فعالیت دولت سیزدهم خواهند پرداخت.
کد خبر: ۶۳۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷ - 15November 2023

معرفی اقدامات چشمگیر ۱۰ وزارتخانه در نمایشگاه روایت پیشرفتبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی» رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه روایت پیشرفت که به منظور معرفی دستاورد‌های دو ساله دولت مردمی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قم برپا شد، اظهار داشت: جهاد تبیین از مهم‌ترین نکاتی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر بر آن تاکید داشته‌اند و برای تحقق این فرمان همه وظیفه داریم در هرجایی که هستیم جهاد تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: در مرکز ارتباطات دولت و روحانیت تصمیم گرفته شد در راستای فرمایشات امام خامنه‌ای و تبیین دستاورد‌های دولت مردمی نمایشگاهی با عنوان «روایت پیشرفت» در قم برپا شود و کار‌ها برای برپایی این نمایشگاه با جدیت دنبال شد.

وی اشاره کرد: پروژه‌هایی در کشور وجود داشت که سابقه آن به ۲ دهه پیش مربوط می‌شود، اما با تلاش شبانه روزی اعضای دولت سیزدهم در کشور و استان‌ها بسیاری از پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و یا اینکه عملیات عمرانی آن تسریع بخشیده شده است.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت تاکید کرد: در این نمایشگاه حدود ۱۰ وزارتخانه مشغول ارائه گزارش خدمت و اقدامات خود در دولت سیزدهم هستند. این نمایشگاه در بخش‌های مختلفی برپا شده است که در بخشی از آن به شبهات روز جامعه در مورد عملکرد‌های دولت و حکومت اسلامی پاسخ داده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تصویب برپایی نمایشگاه مذکور در شورای اطلاع رسانی دولت خبر داد و گفت: کارفرمای این نمایشگاه مهم، مرکز ارتباطات دولت و روحانیت و مجری آن وزارت صمت خواهد بود و وجه غالب این نمایشگاه نیز روایت محوری است.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دولت در جهت جبران عقب ماندگی‌های حاکم بر روند اجرای کشور در دهه نود خاطرنشان کرد: تلاش شده تا در نمایشگاه روایت پیشرفت دستگاه‌های مربوطه آمار مقایسه‌ای از دهه نود و دوساله عملکرد دولت مردمی و انقلابی را ارائه دهند.

حاج ابوالقاسم دولابی با اشاره به جزئیات غرفه‌هایی که قرار است در این نمایشگاه پذیرای علاقمندان باشد، خاطرنشان کرد: در کنار این غرفه‌ها که روایتی واقعی، آماری و واقع بینانه از عملکرد دولت سیزدهم خواهد بود، نشست‌های مختلف پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ تا ۲۷ آبان، ویژه روحانیت و حوزه‌های علمیه در موزه دفاع مقدس شهر قم دایر خواهد بود، اظهار داشت: این نمایشگاه همراه با نشست‌های تبیینی با موضوع عملکرد وزارتخانه‌های نفت و بهداشت کشور، با حضور وزرای مربوطه برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت افزود: برپایی نشست‌های تخصصی با حضور معاونین وزرا با هدف تشریح برنامه‌های دولت در موضوعات کاهش تورم و مدیریت ارزش پول ملی، ساماندهی وضعیت جاب وعفاف، ساماندهی وضعیت نابسامان مسکن، ساماندهی فضای مجازی و اینترنت ملی، ساماندهی وضعیت خودرو و خودروسازان و جایگاه طب سنتی در راهبرد‌های وزارت بهداشت از دیگر بخش‌های نمایشگاه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار