فرماندار شوش خبر داد؛

آغاز فیلمبرداری فیلم دفاع مقدسی «شصت و یک» در شوش

حویزاوی با اشاره به آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «شصت و یک» با محوریت شهدای جاویدالاثر تا یک ماه آینده در شوش گفت: پیش تولید این فیلم سینمایی فاخر در تهران آغاز شده و آذرماه امسال عوامل این فیلم در شوش مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۶۳۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴ - 15November 2023

آغاز فیلمبرداری فیلم دفاع مقدسی «شصت و یک» در شوشبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «محسن حویزه» فرماندار شوش در نشست فرهنگ عمومی این شهرستان که در دفتر امام جمعه شوش برگزار شد با اشاره به آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «شصت و یک» با محوریت شهدای جاویدالاثر تا یک ماه آینده در شوش اظهار داشت: پیش تولید این فیلم سینمایی فاخر در تهران آغاز شده و آذرماه امسال عوامل این فیلم در شوش مستقر می‌شوند.

وی افزود: پشتیبانی از این فیلم سینمایی مورد تاکید است و باید همه دستگاه‌ها برای تسهیل در ساخت این فیلم سینمایی فاخر حداکثر همکاری را با عوامل تولیدی داشته باشند.

حویزه با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی شوش باید در شهرستان جریان ساز باشد و مسیر حرکتی مسایل فرهنگی و هنری را در این شهرستان ریل گذاری کند، گفت: تمرکز زدایی از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در شوش باید در اولویت قرار گیرد.

فیلم سینمایی ۶۱ به تهیه کنندگی و کارگردانی «سید یاسر فقیهی» با موضوع اجتماعی و دفاع مقدس با حضور بازیگران مطرح ایرانی در شهرستان شوش و بخش فتح المبین تهیه و تولید می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها