باحضور فرمانده سپاه فجر فارس صورت گرفت:

افتتاح منزل مسکونی به همت گروه‌های جهادی در لامرد

با حضور سردار «بوعلی» یک باب منزل مسکونی به همت گروه‌های جهادی در شهرستان لامرد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۳۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ - 15November 2023

افتتاح  منزل مسکونی به همت گروه های جهادی در لامردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، یک باب منزل مسکونی ویژه محرومین و نیازمندان که به همت گروه های جهادی این شهرستان و بسیج ساخته شده بود با حضور سردار سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی فرملانده سپاه فجر فارس  به بهره برداری رسید.

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این آیین اظهار داشت: خدمت به نیازمندان و محرومان که از توفیقات الهی محسوب می‌شود بهترین فرصت نشان دادن بندگی انسان در برابر خداوند است.

وی با قدردانی از دست‌اندر کاران خدمت به نیازمندان بیان کرد: خدمتگزاری به محرومان که از ولی نعمتان انقلاب و جامعه هستند بسیار ارزشمند است و جایگاه رفیعی نزد خداوند سبحان دارد.

در ادامه، سرهنگ پاسدار محمد حسن زاده دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه لامرد در گفت وگو با خبرنگار دفاع مقدس بیان کرد: با توجه به تفاهم نامه فی مابین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) یک باب منزل مسکونی مددجویی وابسته به این نهاد حمایتی در شهرستان لامرد به بهره برداری رسید.

وی افزود: این واحد مسکونی۷۵متری،  ۱۰۰میلیون تومان آن وام بنیاد مسکن، ۸۰میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۵۰میلیون تومان وام از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۱۲۰میلیون تومان نیز فعالیت های عمرانی این قرارگاه در قالب کار جهادی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار