فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

عشایر در موفقیت و پیشرفت انقلاب نقش به‌سزایی داشته‌اند

سردار «گشتاسبی» گفت: عشایر در موفقیت و پیشرفت انقلاب اسلامی نقش به‌سزایی دارند و عشایر استان کردستان نیز از این امر مستثنی نیستند و همواره همراه انقلاب بودند.
کد خبر: ۶۳۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵ - 15November 2023

عشایر در موفقیت و پیشرفت انقلاب نقش به‌سزایی داشته اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز در همایش و مراسم تجلیل از بسیج عشایری که در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم کردستان همیشه در شرایط خاص نقش آفرین و همراه انلاب اسلامی بوده اند و در موفقیت و پیشرفت آن نقش بسزایی داشته‌اند.

وی افزود: عشایر از همان اوایل انقلاب در بحث امنیت و حمایت از نظام نقش اول را داشته و در تامین امنیت غذایی نیز بسیار خوب عمل کردند.

سردار گشتاسبی عشایر را ذخیره‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: عشایر در موفقیت و پیشرفت انقلاب اسلامی نقش به‌سزایی دارند و عشایر استان کردستان نیز از این امر مستثنی نیستند و همواره همراه انقلاب بودند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یکی از راه‌های اثبات کارآمدی نظام اسلامی را توجه به عشایر عنوان کرد و یادآور شد: عشایر کردستان در تامین امنیت در همه صحنه‌ها نقش اول را داشتند بنابراین برپایی چنین همایشی از جمله راه‌های نشان دادن قدردانی و عمق محبت سپاه به عشایر است.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای دامداران و عشایر استان کردستان تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار