نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

صهیونیست، با شکست امنیتی و اطلاعاتی مواجه شد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: صهیونیست جنایتکار در جریانات اخیر، یک شکست امنیتی و اطلاعاتی متحمل شد که آبروریزی بزرگی برای صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۳۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ - 15November 2023

صهیونیست، با شکست امنیتی و اطلاعاتی مواجه شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله دری نجف‌آبادی صبح امروز در درس اخلاق مدیران استان‌مرکزی اظهار داشت: خودشیفتگی، غرور، غفلت، جمع کردن ذخایر دنیوی و تلاش برای کسب محبوبیت، از آفت‌های بزرگ مدیریت است.

وی بیان داشت: اینکه مدیریت بر پایه اصول علوی، راستی و درستی بهترین راه و طریق رسیدن مردم و جامعه به موفقیت است، امانت‌داری و رعایت حقوق مردم باید در راس کار‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

امام جمعه اراک گفت: مردم در عرصه‌های مختلف پشتیبان نظام و دولت هستند و انتظار دارند مسئولان نیز مشکلات آن‌ها را برطرف کنند، بنابراین مدیران و مسئولان وظیفه دارند با تمام توان در جهت رسیدگی به مشکلات مردم گام بردارند. جلب رضایت خداوند و مردم باید سرلوحه امور همه مدیران باشد و از فرصتی که به عنوان مدیریت در اختیار دارند در جهت حفظ ارزش‌ها و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم استفاده کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: افزایش مشارکت انتخاباتی با تزریق امید به جامعه، یک هدف کلی و راهبردی در انتخابات اسفندماه امسال است که باید با جدیت در استان مرکزی دنبال شود. صهیونیست جنایتکار در جریانات اخیر یک شکست امنیتی و اطلاعاتی متحمل شد که آبروریزی بزرگی برای صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار