امام جمعه دزفول:

مظلومان عالم اگر می‌خواهند قدرت و عظمت داشته باشند باید ایستادگی کنند

حجت‌الاسلام بهرام‌پور گفت: اگر مظلومان عالم می‌خواهند قدرت و عظمت داشته باشند باید ایستادگی کنند همانطور که ملت ایران در این راه درخشید و اسوه شد.
کد خبر: ۶۳۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ - 15November 2023

مظلومان عالم اگر می‌خواهند قدرت و عظمت داشته باشند باید ایستادگی کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «مسعود بهرام پور» امام جمعه دزفول امروز در دومین یادواره بانوان شهید فرهنگی شهرستان دزفول در سالن مهتاب این شهرستان اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین ارزش مقاومت و ایستادگی را فهمیده‌اند و می‌دانند تسلیم جز مرگ و ذلت نیست.

وی افزود: اگر مظلومان عالم می‌خواهند قدرت و عظمت داشته باشند باید ایستادگی کنند همانطور که ملت ایران در این راه درخشید و اسوه شد.

امام جمعه دزفول سردادن شعار علیه استکبار و اسراییل در کشورهای اروپایی را یادآور شد و گفت: امروز بسیاری از مردان و زنان در کشورهای اروپایی به ایران اقتدا می‌کنند و امیدوارند روزی ظلم و تباهی را از بشریت پاک کنند.

وی با تاکید بر لزوم معرفی تمدن ایران و اسلام به همه دنیا برای رسیدن به اوج افزود: دشمن درصورت تداوم ایستادگی ما دست از سرمان بر می‌دارد آنگاه می‌توانیم پله‌های ترقی را به سرعت طی کنیم.

حجت‌الاسلام بهرام‌پور همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: شهادت، وسیله‌ای برای تقرب الهی و حفظ اسلام، شریعت و ارزش‌ها است.

وی با بیان اینکه شهادت به جامعه حیات می‌بخشد، متذکر شد: شهادت، راه دفاع از انسانیت و ارزش‌ها و بزرگداشت اسوه‌های ارزشی است.

امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی، مرهون صبر و ایثار زنان و مادرانی است که از خودشان گذشتند، بیان داشت: زنان ایران اسلامی، همسران و فرزندان خود را که دارایی اصلی آنها بودند با افتخار در دوران دفاع مقدس تقدیم میهن اسلامی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار