اعزام روزانه ۳۵ کاروان قرآنی به شهرهای استان کرمانشاه

مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: در ایام برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم روزانه ۳۵ کاروان آموزشی قرآن به شهرستان‌های استان کرمانشاه اعزام می‌شود.
کد خبر: ۶۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ - 20December 2015

اعزام روزانه ۳۵ کاروان قرآنی به شهرهای استان کرمانشاه

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حسن موحد در حاشیه برگزاری مسابقات سراسری قرآن در جمع خبرنگان در کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه در این دوره از مسابقات شاهد بزرگترین رویداد قرآنی است.

موحد افزود: به برکت این کتاب آسمانی امروز رقابتهای سالم نخبگان قرآنی در فضایی معنوی متاثر از نور قرآن در صفحه سیمای استان ایجاد شده است.
 
مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه ادامه داد: این موج نورانی در این فصل از سال موجب رویش بهاری قرآنی در استان و سطح کشور شده و همه علاقهمندان با اشتیاق وافر از طریق رسانهها این رویداد بزرگ را رصد و پیگیری میکنند.
 
وی بیان کرد: مسابقات سراسری قرآن به میزبانی استان کرمانشاه فرصتی ارزشمند ایجاد کرده است، تا نخبگان و علاقهمندان قرآنی بتوانند از وجود مجموعه سرمایه پر برکت نخبگان بینالمللی دیدار و ملاقات داشته باشد.
 
موحد با اشاره به برنامهریزیهای مناسب برای برگزاری مسابقات سراسری قرآن افزود:  ستاد مدعوین استان در حوزه محافل قرآنی و کارگاههای آموزشی و تخصصی قرآن و نیز کارگاه ارتقاء سطح علمی متسابقین و برگزاری اردوهای قرآنی اهتمام داشته است.
 
وی گفت: یکی از برنامههای موثر فرهنگی و قرآنی حضور کاروانهای آموزشی یادبود شهدای حادثه منا است؛ که از سراسر استان در قالب کاروان بازدید به عمل آمده است.
 
موحد با بیان اینکه روزانه اعزام ۳۵ کاروان آموزشی قرآن جهت آشنایی بیشتر با قرآن در استان کرمانشاه انجام میشود، افزود: در مجموع اعزام ۲۸۰ کاروان در این دوره از مسابقات در دستور کار قرار گرفته است و این فعالیتهای فرهنگی در عرصه ایجاد فضای معنوی و نورانی قرآن اثربخش است.
 
مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه اظهار کرد: به واسطه این رویداد بزرگ نورانی و قرآنی در استان علاقهمندان بسیاری در قالب کاروانهای اردویی با این مباحث معنوی و متسابقین نخبه آشنایی پیدا میکنند.
 
وی با اشاره به استقبال خوب از این کاروانهای قرآنی گفت: حجم درخواست برای اعزام به کارگاهها بسیار بالا است؛ اما ما بر اساس ظرفیتها و برنامهریزی انجام شده میتوانیم اعزام داشته باشیم.
نظر شما
پربیننده ها