مسئول ایثارگران سپاه امام رضا (ع):

تشییع شهدای گمنام بزرگترین رزمایش فرهنگی حوزه ایثار و شهادت است

سرهنگ ولی‌نیا گفت: بزرگترین رزمایش فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تشییع شهدای گمنام است.
کد خبر: ۶۳۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ - 15November 2023

تشییع شهدای گمنام بزرگترین رزمایش فرهنگی حوزه ایثار و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «ابراهیم اصلی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا علیه‌السلام در نشست ستاد اجرایی تشییع و تدفین شهدای گمنام استان خراسان رضوی اظهار داشت: بحمدالله سال گذشته تشییع و تدفین ۱۲ شهید گمنام به نحو مطلوبی انجام شد امسال هم با استفاده از تجارب سال گذشته، این برنامه به نحو شایسته‌ای برگزار می‌شود و مردم استان خراسان رضوی از فیض حضور این شهدای والامقام بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: کمیته‌های ستاد اجرایی تشییع و تدفین شهدای گمنام در سپاه امام رضا علیه‌السلام تشکیل شده و جلسات آن به زودی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه‌السلام گفت: از ظرفیت نواحی بسیج شهر مشهد به منظور حضور شهدای گمنام در برنامه‌های پیش‌بینی شده با رعایت برخی الزمات استفاده خواهد شد.

تشییع شهدا بزرگترین رزمایش فرهنگی

سرهنگ پاسدار «علی ولی‌نیا» مسئول ایثارگران سپاه امام رضا علیه‌السلام در ادامه این نشست بیان داشت: رسالت مجموعه ایثارگران سپاه استان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم جامعه ایثارگری است.

وی افزود: بزرگترین رزمایش فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تشییع شهدای گمنام است.

ولی‌نیا تصریح کرد: محور برنامه‌هایی که سال گذشته برای شهدای گمنام پیش‌بینی شدند مدارس بودند که حضور پیکرهای مطهر شهدا و برقراری ارتباط دلی بین آینده‌سازان ایران اسلامی و شهدا بازتاب خوبی داشت.

مسئول ایثارگران سپاه امام رضا علیه‌السلام یادآور شد: در سال جاری در مدت زمان حضور شهدای گمنام در استان تا زمان تشییع متمرکز و تدفین بر اساس نیازسنجی که صورت می‌گیرد پیکر مطهر این شهدای والامقام در برنامه‌های عمومی حضور پیدا خواهند کرد.

ولی‌نیا تاکید کرد: هدف از حضور شهدای گمنام در جای جای استان، فیض حداکثری برای مردم است چراکه سال گذشته حضور شهدا در هزار و ۲۰۰ نقطه برکات زیادی به‌همراه داشت که یکی از آن‌ها تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی بود که پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

مسئول ایثارگران سپاه امام رضا علیه‌السلام در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی مسئولین کمیته‌های ستاد اجرایی تشییع شهدای گمنام استان پرداخت.

در ادامه اعضای ستاد اجرایی تشییع شهدای گمنام استان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص تشییع و تدفین شهدای گمنام پرداختند و سردار یوسفعلی‌زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سرهنگ اصلی معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) تدابیری را جهت هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم ابلاغ کردند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار