رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار:

مناطق کم‌برخوردار باید به امکانات حداقلی مجهز شود

آقامحمدی» با تاکید براینکه مناطق کم‌برخوردار باید مطابق با قانون اساسی به امکانات حداقلی مجهز شود، گفت: در طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی محلات ۲۰۲۰ کشور توجه به حوزه‌های مسکن، اشتغال، سلامت، تحصیل، تغذیه و پوشاک به عنوان اصول طرح بیان‌ شده است.
کد خبر: ۶۳۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶ - 15November 2023

مناطق کم‌برخوردار باید به امکانات حداقلی مجهز شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علی آقامحمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار امروز (چهارشنبه) در جلسه‌ی بررسی اجرای طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اجتماعی ۲۰۲۰ محله کشور که در استانداری همدان برگزار شد، اظهار داشت: ورزش، تفریحات، فرهنگ و مذهب زمینه‌ساز سلامت یک کشور است و فرهنگ و مذهب زیرساخت فکری جامعه است.

وی با تاکید براینکه مناطق کم‌برخوردار باید مطابق با قانون اساسی به امکانات حداقلی مجهز شود، افزود: در طرح محرومیت‌زدایی و توانمندسازی محلات ۲۰۲۰ کشور توجه به حوزه‌های مسکن، اشتغال، سلامت، تحصیل، تغذیه و پوشاک به عنوان اصول طرح بیان‌ شده است.

 رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار تصریح کرد: در حوزه‌ی آموزش همه باید مدرک دیپلم را دریافت کنند و کسانی که زیر دیپلم هستند بازمانده از تحصیل شناخته می‌شوند.

وی متذکر شد: مدارس باید محور محلات باشند و دو مأموریت اصلی دارند که شامل تشکیل شورای دبیران محلات برای آگاه‌سازی و رفع مشکلات آموزشی و تشکیل انجمن اولیا و مربیان در راستای آسیب‌شناسی و رفع مشکلات خانواده‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار