مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح:

برندگان اولین مرحله مسابقات مهارتی سربازان مشخص شدند

سردار کمالی از پایان مرحله اول مسابقه مهارتی کارکنان وظیفه و راه‌یابی هزار و ۶۸۰ نفر به مرحله استانی مسابقات خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲ - 15November 2023

برندگان اولین مرحله مسابقات مهارتی سربازان مشخص شدندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «موسی کمالی» مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح امروز (چهارشنبه) درباره برگزاری مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه اظهار داشت: مرحله اول مسابقه در آبان ماه به اتمام رسید و سربازان ماهر تمامی یگان‌های نیرو‌های مسلح در سراسر کشور از ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع در این مسابقه شرکت کردند.

سردار کمالی افزود: هرکدام از یگان‌ها در هرکدام از ۱۵ رشته مسابقه یک نفر را از طریق خبرگی شناسایی و برای سطح استان معرفی کردند و مرحله اول به خوبی پایان یافت.
 
وی افزود: پیش‌بینی شده که مرحله دوم در ۵ آذر به صورت سراسری باهمکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ۳۴ قرارگاه مهارت آموزی استان‌های کشوراز ارتش، سپاه، فراجا، ۷ قرارگاه وزارت دفاع و ۳ قرارگاه ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شود. مسابقات در ۱۱۳ قرارگاه برگزار می‌شود و در هر مرحله دوم هر سازمان ۵۱۰ نفر، وزارت دفاع ۱۰۵ نفر و ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز ۴۵ نفر را معرفی می‌کند و جمعاً هزار و ۶۸۰ نفر برای مسابقه سازمان‌ها به رقابت می‌پردازند.
 
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با بیان اینکه در مرحله سوم که سازمانی است، هزار و ۶۸۰ نفر رقابت می‌کنند و هر سازمان برای هر رشته سه نفر را برای مسابقه نهایی معرفی می‌کند، گفت: ۱۶۵ نفر در مسابقات سراسری حضور پیدا می‌کنند که ۴۵ نفر از هر سازمان، ۱۵ نفر از ستاد کل و ۱۵ نفر هم از وزارت دفاع برای رقابت معرفی می‌شوند.
 
انتهای پیام/ ۳۷۱
نظر شما
پربیننده ها