استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد؛

نقش ارزنده شهیدان «سلیمانی» و «ابومهدی» در عمیق‌تر شدن روابط ایران و عراق

«قناعت» با اشاره به نقش ارزنده شهیدان «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» در عمیق‌تر شدن روابط بین دو ملت ایران و عراق، گفت: مردم ایران، دوستدار اهل بیت (علیهم‌السلام) هستند و در بازسازی عتبات عالیات با کمک‌های ویژه‌ای که کرده‌اند، نقش به‌سزایی دارند.
کد خبر: ۶۳۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱ - 15November 2023

نقش ارزنده شهیدان «سلیمانی» و «ابومهدی» در عمیق‌تر شدن روابط ایران و عراقبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در دیدار شیخ «عماد الکاظمی» معاون تولیت حرم امامین الکاظمین (ع) و دکتر «عباس» تولیت آستان مقدس امامزاده سید محمد بلد و هيئت همراه، اظهار داشت: پیوند بین دو ملت ايران و عراق در جریان پیاده‌روی اربعین و بازسازی اعتاب مقدسه، عمیق‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه این همدلی و ارتباط می‌تواند زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت شود، افزود: مردم ایران، دوستدار اهل بیت (علیهم‌السلام) هستند و در بازسازی عتبات عالیات با کمک‌های ویژه‌ای که کرده‌اند، نقش به‌سزایی دارند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نقش ارزنده شهیدان «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» در عمیق‌تر شدن روابط بین دو ملت، گفت: خراسان جنوبی به جهت شرایط اقلیمی، کمتر برخوردار است، اما مردم این استان در بحث بازسازی اعتاب مقدسه پیشتاز و پیشگام هستند.

قناعت به اتفاقات حوزه بین‌المللی اشاره و عنوان کرد: امروز شاهد حملات وحشیانه، غیر فنی و به دور از انسانیت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه هستیم و با صحنه‌های دردناک و جانسوزی روبه‌رو می‌شویم.

وی با بیان اینکه آمریکا که روزی داعیه جهانی شدن داشت و ابرقدرت جهان بود اکنون نمی‌تواند از رژیم صهیونیستی حمایت کند، افزود: آمریکا، انگلیس و اسرائیل که روزی می‌خواستند سوریه و عراق را تجزيه کنند، اکنون حریف گروه شبه نظامی حماس نمی‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در عرصه بین‌المللی شاهد بیداری اسلامی و جهانی هستیم، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک شاهد موفقیت مردم مظلوم و مقتدر غزه و فلسطین خواهیم بود و در آینده نه‌چندان دور هم فروپاشی آمریکا را هم خواهیم دید.

شیخ «عمادالکاظمی» معاون تولیت حرم امامین الکاظمین (ع) هم ضمن تشکر از اهتمام خراسان جنوبی در برگزاری همایش ملی «نشان ارادت»، گفت: ملت عراق از ماه‌ها قبل، خود را برای استقبال از زائران اربعین حسینی آماده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: درب حسینیه‌ها، هیئت‌ها، مواکب و حتی منازل مردم عراق به روی زائران باز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار