استاندار همدان:

زنان در طول دوران انقلاب اسلامی حضوری ارزشمند داشتند

«قاسمی‌فرزاد» گفت: حضور فعال زنان و دختران در طول دوران انقلاب‌اسلامی و دفاع مقدس باعث تنومند شدن درخت انقلاب شده و ایران را به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل کرده است.
کد خبر: ۶۳۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ - 15November 2023

زنان فعال انقلابی ایران را به قدرت منطقه‌ای تبدیل کرده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در مراسم گرامیداشت حاجیه خانم «مرضیه حدیدچی» معروف به بانو «دباغ»، اظهار داشت: اسلام مقام زن را ارج نهاده است و انقلاب‌اسلامی به زنان جایگاه و تشخص داد.

وی با بیان اینکه در نگاه غرب، زن یک ابزار برای استفاده‌های مادی است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مجموعه‌ی دست‌اندرکاران کنگره‌ی ملی هشت‌هزار شهید استان، بیانات ارزشمند و گهرباری را در موضوع زن و مجاهدت‌های این بانوی بزرگ به شایستگی بیان کردند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: حضور زنان در انقلاب‌اسلامی یک حضور ارزشمند بود و یکی از دلایل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی وجود زنان فعال در این عرصه بود و سرعت پیروزی انقلاب اسلامی و دوام آن با به صحنه آمدن زنان اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: خانم دباغ در عرصه‌های جهاد حضور داشت و این بانوی بزرگوار پیش از انقلاب تحت سخت‌ترین شکنجه‌های ساواک و پس از انقلاب منشأ اثر خیر بود.

قاسمی‌فرزاد متذکر شد: حضور فعال زنان و دختران در طول دوران انقلاب‌اسلامی و دفاع مقدس باعث تنومند شدن درخت انقلاب شده و ایران را به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها