شب شعر «استعاره‌های ایثار» در اصفهان برگزار شد

شب شعر «استعاره های ایثار» به مناسب بزرگداشت روز حماسه و ایثار مردم اصفهان امشب ( شامگاه چهارشنبه) در گلستان شهدای این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ - 15November 2023

شب شعر «استعاره‌های ایثار» در اصفهان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس ازاصفهان، شب شعر «استعاره های ایثار» ویژه بزرگداشت شهدای ۲۵ آبان و‌ روز ایثار و حماسه مردم اصفهان امشب ۲۴ آبان‌ بعد از نماز مغرب و عشا با حضور شعرای برتر کشوری در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

در این مراسم «عباس شاهزیدی»، «محسن‌ناصحی»، «محمد خادم»، «محسن‌ نظارتی‌زاده»، «سید‌حسن رستگار»، «داوود رحیمی»، «علی سلیمیان»، «زهرا سپه‌کار»، «اکرم هاشمی» و «فرزانه رفیعی» به شعرخوانی پرداختند.

سرهنگ پاسدار «محمد رضایی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در این مراسم اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت با مردم اصفهان عجین شده است.

وی ادامه داد: ۲۵ آبان یکی از قله‌های درخشان مقاومت و پایداری مردم اصفهان در مسیر اسلام، ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رضایی افزود: اگر امروز می‌بینیم مردم غزه در شدیدترین بمباران‌ها مقاومت می‌کنند به واسطه درسی است که از مکتب مقاومت ملت ایران و روزهایی چون ۲۵ آبان گرفته‌اند که در یک روز مردم صدها شهید را تشییع کردند و بعد از آن بزرگترین کاروان نیرو و کمک‌های مردمی را به جبهه روانه ساختند.

وی ادامه داد: هنر و به ویژه شعر ظرفیتی است برای ماندگاری این حماسه‌ها است و لازم است از تعهد و مسئولیت پذیری شعرایی که در این عرصه گام برمی‌دارند تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار