تکریم و معارفه فرمانده جدید پایگاه دریابانی قشم

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه دریابانی قشم با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ - 16November 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه دریابانی قشم در سالن اجتماعات غدیر فرمانداری قشم با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پرویز امیری به عنوان فرمانده پایگاه دریابانی قشم معارفه و از زحمات سرهنگ صفر متاجی تقدیر شد.

سرهنگ صفر متاجی فرمانده سابق دریابانی قشم در این مراسم اظهار داشت: هر آمدنی رفتنی دارد و من از همه حضار محترم بابت حضورشان در این مراسم تشکر می‌کنم.

وی افزود: از همکاری در دریابانی قشم و تعامل و همکاری در دریابانی تجربه بی‌نظیری برای من بود.

متاجی عنوان کرد: از اعضای شورای تامین، فرماندار محترم، ریاست دادگستری و دادستان محترم تقدیز و تشکر را دارم.

وی اضافه کرد: بعد از سال‌ها خدمت صادقانه در دریابانی جمهور اسلامی ایران به افتخار بازنشستگی نائل شدم و از صمیم قلب امیدوارم مرا عفو کنید.

سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان نیز در ادامه این مراسم ضمن اشاره به وظایف دریابانی ابراز داشت: وظیفه و مسئولیت نیروهای مرزبانی و دریابانی اول حفاظت و حراست از حدود و ثغور کشور و علی‌الخصوص جزیره قشم است که یکی از نقاط اثرگذار کشور است.

وی عنوان کرد: باید به عرض برسانم که جزیره قشم با تلاش سربازان ولایت یکی از امن‌ترین مناطق کشور محسوب می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تاکید کرد: به کسانی که در بحث قاچاق در پی سودجویی هستند هشدار می‌دهم که سربازان ولایت در نیروی انتظامی و مرزبانی برخورد با قاچاق را جزو اولویت‌های سالانه خود قرار داده‌اند و با قاطعیت با این موضوع برخورد می‌کنند.

وی متذکر شد: اکثر مردم جزیره قشم کسانی هستند که در گردش اقتصاد سالم دریا و گردشگری کمک می‌کنند و تلاش مسئولین استان نیز ستودنی است و عده محدودی هستند که قاچاق سودجویی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار