در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس البرز: ارتش و سپاه دو بازوی اقتدار ایران اسلامی هستند

سردار «اسلامی» با اشاره به اینکه ارتش و سپاه دو بازوی اقتدار ایران اسلامی هستند و دشمنان از اتحاد و همبستگی این دو نیروی راهبردی ایران بر خود می‌لرزند، گفت: شهدایی همچون سرلشکر فلاحی و صیادشیرازی بسترساز اتحاد ارتش و سپاه در دفاع از میهن اسلامی بودند.
کد خبر: ۶۳۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ - 16November 2023

ارتش و سپاه دو بازوی اقتدار ایران اسلامی هستندسردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در حاشیه یادواره شهید سرلشکر، ولی‌الله فلاحی و شهدای ارتش که امروز در سالن شهدای نژاد فلاح کرج برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، اظهار داشت: شهید سرلشکر ولی‌الله فلاحی افتخار ایران اسلامی و استان البرز است.

وی با اشاره به اینکه سرلشکر فلاحی فرمانده‌ای دلیر و شجاع بود، افزود: سرلشکر فلاحی علاوه بر اینکه به عنوان یک فرد نظامی فرمانده لایقی بود، فردی با ایمان و متدین بود که در فرماندهی جنگ در سال‌های ابتدایی جنگ و بستر سازی برای وحدت ارتش و سپاه در کنار سایر فرماندهان ارتش همچون سرلشگر صیاد شیرازی نقش مهم و برجسته‌ای داشت.

وی با اشاره به نقش برجسته شهدای ارتشی استان البرز در دفاع مقدس، افزود: استان البرز به خود می‌بالد که از حدود ۲ هزار شهید ارتشی برخوردار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون مجاهدت شهدا و وحدت دو نیروی راهبردی سپاه و ارتش تحت فرماندهی داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی از اتحاد نیرو‌های مسلح کشور بر خود می‌لرزند و این یک قدرت بازدارندگی بزرگ برای کشور فراهم أورده است.

سردار اسلامی با تاکید بر اینکه بر پایی یادواره شهید سرلشکر فلاحی و شهدای ارتش در استان البرز بسیار امر مبارک و پسندیده‌ای بود، خاطرنشان کرد: معرفی قهرمانان و اسطوره‌هایی همچون سرلشگر فلاحی به جامعه و به ویژه نسل جوان بسیار حائز اهمیت است و نباید از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار