حضور حداکثری اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم جهاد تبیین برای حضور حداکثری در انتخابات

آیت الله «محمدی لائینی» با تاکید بر لزوم جهاد تبیین برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: اجرای انتخابات و نظارت بر آن هم هزینه زیادی دارد و هم تسلط زیادی می‌طلبد که وظیفه خودمان را درست انجام بدهیم.
کد خبر: ۶۳۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ - 16November 2023

لزوم جهاد تبیین برای حضور حداکثری در انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با «سید محمدتقی شاهچراغی» معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: انجام همه وظایف و مسئولیت‌ها در خصوص انتخابات به نحو احسن ضرورت دارد چرا که دوستان برای کسب روحیه و سربلندی و دشمنان برای تبدیل آن به یک نقطه ضعف و مشارکت حداقلی چشم به آن دوخته‌اند.

وی افزود: انتخابات باید با ویژگی سلامت و امنیت، بدون شائبه برگزار شود، دشمن برای به آشوب کشاندن داخل کشور و بر هم زدن انتخابات برنامه دارد، دستگاه‌های امنیتی نیز همراه هستند که جای تقدیر دارد.

آیت الله محمدی لائینی گفت: رسانه‌ها باید تبلیغات خود را داشته باشند و جهاد تبیین در راستای مشارکت حداکثری و انگیزه‌بخشی به مردم انجام بگیرد، رقابت هم همیشه رقابتی جدی بوده، پیش ثبت‌نام نشان از حضور افراد از سلایق گوناگون دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: مسئولین در رده‌های مختلف باید بتوانند دانسته‌های خود را بالا برده و کار را محکم بچسبند، از این رو باید تثبیت‌ها زودتر انجام و کسانی که بناست مجری کار باشند را با دلی قرص‌تر پای کار بیاورند.

این مسئول با بیان اینکه روحیه مردم را باید با رفع مشکلات تقویت کنیم، عنوان کرد: باوجود نجیب بودن و اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سری ناکارآمدی‌ها از جانب مسئولان وجود دارد نه کمبود‌ها که باید رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: الان فصل کشاورزی است که ما همه ساله در بحث سوخت مشکل داشتیم، دوما مشکل بذر مطرح است، مسئله قیمت و کسادی برنج و مرکبات مورد گلایه باغداران ماست.

آیت الله محمدی لائینی با اعلام اینکه ۹۰درصد این مشکلات برطرف‌شدنی است، یادآور شد: باید مقداری به این گرانی‌ها توجه شود، کالابرگ چیز بسیار خوبی بود نمی‌دانیم چرا در بحث اجرای آن تعلل‌هایی اتفاق افتاد، ارائه کالابرگ خیلی کمک‌کننده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصذیح کرد: اجرای انتخابات و نظارت بر آن هم هزینه زیادی دارد و هم تسلط زیادی می‌طلبد که وظیفه خودمان را درست انجام بدهیم.

امام جمعه ساری متذکر شد: نهاد‌های مردمی و سمن‌ها باید فعال باشند و آن‌ها را در صحنه مردمی بیاوریم، کلید توجه به انتخابات در آغازین روز سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی زده شد، در هر حال زبانی که دنیا آن را می‌فهمد پذیرش حداکثری انتخابات توسط مردم است.

این مسئول با اشاره به برگزاری نشستی در ریاض باحضور دولت‌های اسلامی و اتحادیه عرب، گفت: این نشست که با سخنرانی رئیس جمهور ما و بیان ۱۰ خواسته همراه بود و در اکثر آن در بیانیه پایانی اشاره شد مورد تحسین سایر کشور‌ها قرار گرفت.

وی یادآور شد: قطعا جمهوری اسلامی هر چه که امکانش و مصلحتش باشد در کمک به مردم غزه انجام خواهد داد، این خودش مردم ایران که دغدغه غزه را دارند را خوشحال خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها