ما متحدیم/ در شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور مطرح شد؛

سردار کارگر: جنایات صهیونیست‌ها برای خارج شدن از فشار روانی عملیات طوفان‌الاقصی است/ رزمندگان حماس و مردم فلسطین پیروز نهایی نبرد غزه هستند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنایات صهیونیست‌ها را ناشی از فشار روانی و شکست در عملیات طوفان‌الاقصی دانست و گفت: رزمندگان مقاوم حماس و مردم مظلوم فلسطین پیروز نهایی نبرد غزه هستند.
کد خبر: ۶۳۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ - 16November 2023

سردار کارگر: عملیات بزرگ طوفان‌الاقصی پیروزی مردم مظلوم غزه را به دنبال داشتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در یکصد و بیستمین نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور که صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور جمعی از اعضای این شورا در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد، به اهمیت نقش ویژه‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز همدلی و وحدت نیروهای مسلح در موفقیت و پیروزی این عملیات غرورآفرین پرداخت.

سردار کارگر همچنین با اشاره به سالروز رحلت علامه «سید محمدحسین طباطبایی»، روز کتاب و کتاب‌خوانی را که به همین مناسبت نامگذاری شده است، گرامی داشت. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود به نبرد رزمندگان مقاومت اسلامی در غزه پرداخت و با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ضربه‌ای که رژیم صهیونیستی ۱۵ مهر و طی عملیات طوفان‌الاقصی از سوی مقاومت اسلامی خورده است، قابل ترمیم نیست، یاد و خاطره شهدای والامقام غزه را گرامی داشت و اظهار امیدواری کرد که خداوند تبارک و تعالی به‌همت و غیرت مردم مظلوم غزه پیروزی نهایی را نصیب آن‌ها کند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور تصریح کرد: عملیات بزرگ طوفان‌الاقصی علاوه بر اینکه هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد، افکار عمومی جهان را بیش از پیش متوجه ظلم و جنایت‌های این رژیم کودک‌کش کرد.

سردار کارگر با بیان اینکه امروز در دل سرزمین‌های اشغالی، رزمندگان شجاع و غیور حماس مجاهدانه ایستادگی و مقاومت می‌کنند، افزود: اگر عملیات طوفان‌الاقصی را با جنایت صهیونیست‌ها در جنگ ۲۲ روزه و جنگ‌های قبلی مقایسه کنیم،  می‌بینیم که در آن نبردها نیز حماس و مردم فلسطین پیروز نهایی میدان بودند و در نهایت درخواست آتش‌بس از سوی صهیونیست‌ها مطرح شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رزمندگان، برادران و خواهران فلسطینی را پیروز نهایی نبرد غزه دانست و خاطرنشان کرد: عملیات طوفان‌الاقصی ضربه جبران‌ناپذیر و غیرقابل ترمیمی را به دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی وارد کرده است و بر این اساس، سران این رژیم جعلی برای خارج شدن از فشار روانی این شکست، وحشیانه اقدام به بمباران مناطق مسکونی، مراکز آموزشی، درمانی و بیمارستان‌ها در نوار غزه می‌کنند.

سردار کارگر در پایان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی صهیونیستی اظهار داشت: امیدواریم هرچه زودتر این جنایت‌ها که در برابر چشمان مدعیان حقوق بشر علیه مردم مظلوم غزه صورت می‌گیرد، پایان یابد و شاهد پیروزی ملت فلسطین و آزادسازی کامل سرزمین‌های اشغالی باشیم. 

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار