نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

۴۰ کتاب و مقاله از آیت الله اختری به یادگار مانده است

حجت الاسلام «مطیعی» گفت: ۴۰ کتاب و مقاله از آیت الله اختری به یادگار مانده که تمامی این آثار در موقع نیاز جدی کشور به چاپ رسیدند.
کد خبر: ۶۳۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲ - 16November 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان امروز در آئین نکوداشت آیت الله شیخ عباسعلی اختری (ره) سرخه ای به میزبانی سالن اجتماعات دانشکده دندانپزشکی سمنان ضمن بیان اینکه ۴۰ کتاب و مقاله از آیت الله اختری به یادگار مانده است، اظهار داشت: تمامی این آثار در موقع نیاز جدی کشور به چاپ رسیدند.

وی ضمن بیان اینکه بی تردید دوستان درسی، سیاسی و غیره آیت‌الله اختری (ره) در رشد و کمال ایشان مؤثر بودند، افزود: از سویی شوق، اشتیاق و علاقه وافر و استمرار آیت الله اختری برای رسیدن به کمال نیز مثال‌زدنی و درخور توجه بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بهره‌گیری از اساتید خوب و بزرگ همچون آیت الله میلانی، وحید، فلسفی و غیره از موجبات کمال آیت الله اختری بود، ابراز داشت: تلاش و کوشش بی وقفه و شبانه روزی خود آیت الله اختری (ره) نیز بسیار مشهود است.

مطیعی بابیان اینکه مرحوم آیت الله اختری (ره) در عبادت زبانزد بودند تصریح کرد: دارایی‌های ذاتی، همراه با توفیق الهی، موجب رشد و کمال آیت الله اختری شد.

وی ضمن بیان اینکه آیت الله اختری تنها کسی بودند که در مسجد امام (ره)، اعتکاف رمضانیه داشتند، افزود: ایشان هر سال این اقدام مبارک را به انجام می‌رساندند و این امر یک زمینه برای کمال وی بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه عالم، همچون چشمه‌ای است که اطرافیان باید از وجود ایشان سیراب شوند، اضافه کرد: تجلیل از بزرگان و عالمان دین نیز توفیقی بر همین باب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار