مامتحدیم/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات خبر داد؛

اعزام ۱۲۰ دانش آموز محلاتی به مناطق عملیاتی جنوب

رضایی از اعزام ۱۲۰ دانش آموز دختر مدارس متوسطه اول شهرستان محلات به اردو‌های راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ - 16November 2023

اعزام ۱۲۰ دانش آموز محلاتی به مناطق عملیاتی جنوبسرهنگ پاسدار «حسین رضایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک در خصوص اردوهای راهیان نور اظهار داشت: امروز پنجشنبه کاروان راهیان نور متشکل از ۱۲۰ دانش آموز دختر مدارس متوسطه اول با بدرقه مسئولین برای بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب اعزام شدند.

وی افزود: این گروه از دانش‌‌آموزان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی پادگان دوکوهه، یادمان‌های طلائیه، شهدای اندیمشک، اروند کنار، شلمچه، شهدای علقمه، هویزه، فتح المبین، شهدای رمضان، نهر خین و دیگر مناطق هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات تصریح کرد: از مهمترین برنامه‌های جانبی این سفر راهیان نور، توزیع بسته‌های فرهنگی، خاطره گویی پیشکسوتان و راویان و برگزاری آیین های معنوی، نمایش‌های شبانه برای دانش آموزان است.

این مسئول بیان داشت برگزاری اردوی فرهنگی راهیان نور به عنوان یک اقدام فرهنگی و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس به خصوص برای قشر دانش‌آموز و آشنایی آنها با رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار