در بیانیه روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان آمده است؛

شکست حصر سوسنگرد جلوه‌ ایثار و حماسه در دوران دفاع مقدس است

حماسه آزادسازی سوسنگرد یکی از جلوه‌های ایثار و حماسه رزمندگان اسلام بود که پس از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «سوسنگرد باید تا فردا آزاد شود» محقق شد.
کد خبر: ۶۳۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ - 16November 2023

شکست حصر سوسنگرد جلوه‌ ایثار و حماسه در دوران دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت ۲۶ آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد قهرمان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه آزادسازی سوسنگرد یکی از جلوه‌های ایثار و حماسه رزمندگان اسلام بود که پس از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «سوسنگرد باید تا فردا آزاد شود» محقق شد، حماسه‌ای که با هدایت و راهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همدلی و مشارکت جانانه نیروهای مسلح و غیرت مردم سوسنگرد و نقش بی‌بدیل لشکر ۹۲ زرهی خوزستان در ۲۶ آبان ماه سال ۱۳۵۹ رقم خورد.

نیروهای بعثی که خیال باطل تصرف شهر سوسنگرد را در سر می پروراندند و فکر می کردند که می‌توانند با حملات سنگین زمینی موجب تصرف شهر سوسنگرد شوند و به اهواز دسترسی بهتری داشته باشند، اما ایمان و اتحاد مردم این شهر اجازه نداد ذره‌ای از اخلاص و حضور پرشور و با بصیرت مردم غیور شهر سوسنگرد در عرصه دفاع و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاسته شود.

روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ۲۶ آبان را که به عنوان سالروز شکست حصر سوسنگرد قهرمان نامگذاری شده را به مردم عزیز این شهر مقاوم به خصوص عشایر عرب منطقه که با ایثار و غیرت خود پوز صدام بعثی را به خاک مالیدند و دیگر رزمندگان این عملیات غرور آفرین تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای کلیه شهدای راه اسلام و میهن، آمرزش و رحمت الهی و برای مردم شهرستان دشت آزادگان عمری با عزت سرشار از سربلندی و تندرستی مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار