مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان نکا اعلام کرد؛

مشارکت ۳۷۶ نیروی تخصصی نکایی در بازسازی سوسنگرد/ ۲۴ دستگاه مسکن بازسازی و احداث شد

«زلیکانی» با اشاره به اعزام ۳۷۶ نیروی تخصصی از شهرستان نکا به سوسنگرد، گفت: ۲۴ دستگاه مسکن در این شهرستان توسط مردم نکا احداث و بازسازی شد.
کد خبر: ۶۳۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ - 16November 2023

مشارکت ۳۷۶ نیروی تخصصی نکایی در بازسازی سوسنگرد/ ۲۴ دستگاه مسکن بازسازی و احداث شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «احمد زلیکانی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نکا در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد قهرمان که امروز در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا برگزار شد، با گرامی‌داشت شهدای حماسه آزادسازی سوسنگرد به عظمت حماسه آزادسازی حماسه سوسنگرد اشاره کرد و اظهار داشت: هر ساله جهت بزرگداشت این مناسبت مراسم مختلفی در سطح استان و شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: به پیشنهاد دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نکا، میزبان برنامه استانی این مناسبت شدیم و ستاد بزرگداشت این حماسه در فرمانداری برگزار شد و با همکاری ادارات شهرستان این برنامه برگزار شد.

مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نکا با بیان اینکه پس از عملیات طریق القدس که در آذر ۱۳۶۰ اتفاق افتاد و سوسنگرد از آزاد شد، بحث بازسازی شروع شد، مازندران در این حماسه شهدایی را تقدیم کرد که از شهرستتن نکا شهر «صفر علی‌نژاد» در این حماسه به شهادت رسید.

زلیکانی با اشاره به نقش ویژه استان مازندران در بازسازی سوسنگرد قهرمان گفت: مردم شهرستان نکا بیش از ۵ میلیون و هشتصد هزار و ۱۴۲ تومان در آن زمان کمک مالی کردند و ۲۴ دستگاه ساختمان را بازسازی کردند و ۳۷۶ نیروی تخصصی به این شهرستان اعزام شدند.

وی با اشاره به دوره صلیب سرخ جهانی که اخیرا برگزار شد، خاطرنشان کرد: ۱۲ نفر از سراسر کشور عضو صلیب سرخ جهانی شدیم و قرار شد زمینه‌ای ایجاد شود تا برای تفحص شهدای غزه حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها